سلام من اهوازم داداشم ازطریق شیپور کار گیر آورده نمایندگی لوازم خانگی هست واس شعبه جدیداما ب اینصورته ک میگه گفته حدود 6ماه مشهدهست باجا ومکان وغذا بعد 6ماه میان اهواز نمایندگی میزنن.. کارشونم اداری هست حقوقشونم 2500 ب بالا..
حالا دو ب شکه میگه بااین تایم این حقوق اونم شهرغریب اینهمه راه برم یانرم
شما نظرتون چیه؟؟ باتوجه ب توصیحاتم