سلام خونوما.من تو دوران عقدم و دو سه روز دیگه تولد نامزدمه.دوست دارم واسه تولدش دوتایی باشیم و بریم بیرون . از طرفی هم دوس دارم واسش کیکم بگیرم ولی نمیدونم کجا بریم که از این کیکای کوچولو هم بتونیم بگیریم.نمیدونم چیکار کنم گیج شدم پیشنهاد شما چیه😥راستی تهران هستم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اگه ازم بپرسن مهم ترین چیزی که توزندگی یادگرفتی چیه؟میگم اگر هرجای زندگی حالت با کسی یا چیزی خوی نبود ترکش کن...میگم هیچ چیزی توزندگی مهم ترازحال خوبت نیس...