سلام من معلمم نه رسمی تا ساعت1 مدرسم یه دختر 2 ساله دادم حقوقم کمه اما خوب مجبورم برم حالا تو به کلینیگ روانشناس میخان منم ارشد روان دارم دکتر کلینیک دوست برادرمه و گفته که من برم براش کار کنم منم زنگ زدم گفت عصرها بیا از 4 تا 6:30 و4 روز هفته کارتم سخت نیست فقط پرونده نوشتنه اگه مشکل رفت و امد داری خودم میبرمت و میارمت شوهرمم ساعت 4 میاد خونه صبحها دخترم پیش مامانمه که طبقه پایین خونمونه و عصر هم میتونه پیش باباش باشه حالا من میگم نه چون بچم ممکمه اذیت شه من دوشیفت نباشم مامانم میگه تو وضعیت مالی شما تو باید بری برو تا پیشرفت کنین بتونی یه تکونی به خودتون بدین با توجه به ساعت کاریش و شغل خوبش تا حدودی و اینکه شوهرم دخترمو اون 3 سالت نگه میداره شما بودین میرفتین یا نه؟؟دخترم اذیت میشه حتما نظرتون چیه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
رسمی که نییتم حقوقم کمه همسرم 1600 میگیره خرجا بالاست پوشک و لباس بچه و قسط اصلا به خودمون نمیرسه که بتونیم چیزی بخریم همش میره برا خونه نه لباسی نه مهمونی نه سفر هیچی