2789
عنوان

غربالگری دوم

87 بازدید | 8 پست

دوستان من اومدم بهداشت معاینه گفت باید هفته پانزده غربالگری دوم رو بری 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

منم ۱۶ هفته ازمایش دادم و الان سه شنبه ۱۸ هفتم تمومه  میرم سونو انومالی

❤خدایا ❤مراقب پسرم باش❤برای سلامتیه تو دلی‌م و پسرگلم صلوات بفرست دعاکن بعد دوتا سقط پشت سرهم قبلی این پیشم بمونه.

معمولا هفته ۱۸ میرن ک تعیین جنسیت هم میشه

دعای نی نی سایتیای میگیره. میشه دعا کنین خونه بهتر بگیریم .با دعای شما خونه خریدیم ولی نمیشه خودمون بشینیم دادیم رهن .خدایا هرچی صلاحه واسمون پیش بیاد.دخترم و شوهرم امیدای زندگیمن .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم ۱۶ هفته ازمایش دادم و الان سه شنبه ۱۸ هفتم تمومه  میرم سونو انومالی

خوب اونوقت سه بار میشه آخه

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
فقط سونو هست 

نه آزمایشم داره ولی چون غربالگری اوله من تو ۱۱هفته بود هیچ مشکلی نداشت دوومو فقط سونو و اکو قلب جنین نوشت

مَن حَتی اَگه قَلبَم مِنَت تَپیدَن سَرَم بِزاره دَرِش میارَعم😕
خوب اونوقت سه بار میشه آخه

نه چه سه باری من هفته۱۶ ازمایش خون دادم هفته ۱۸ سونوگرافی انومالی دارم

❤خدایا ❤مراقب پسرم باش❤برای سلامتیه تو دلی‌م و پسرگلم صلوات بفرست دعاکن بعد دوتا سقط پشت سرهم قبلی این پیشم بمونه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792