امشب بازم پریود شدم. من که همه دردا رو به جون خریدم. عکس رنگی دادم هر دارویی استفاده کردم نمیدونم چرا خدا بهم نظر نمیکنه... برام دعا کنین اشکام بند بیاد...
دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
میدونم شوهرمم ناراحته ولی به روم نمیاره بیچاره بخاطر من آرزوی بچه رو دلش مونده...
انشالله خدا بزودی زود دامنت رو سبز کنه عزیزم
دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی
۲ سال. اره من فولیکولام بزرگ نمیشه. جدیدا رفتم زیر نظر متخصص نازایی باز الان اون گفته یه عالمه آزمایش بدم. دلم میخاست بهش بگم این آزمایشا رو ول کن کاری که در آخر باید بکنم چیه اونو انجام بده