2777
2789

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

من نگاهمو ازش دریغ میکنم.دووم نمیاره هی میگه ببخشید دیگه.من هی رومو اونور میکنم.😄

البته لازم به ذکره ما تازه ازدواج کردیمو نازمو خریداره.

تا حالا قهری بیشتراز ده دقیقه نداشتیم.

صبح دعوامون شد الانم هنوز ازش دلخورم مسافرت هم رفت منم اصلا محلش ندادم و بهش زنک نمیزنم فقط ۱ بار زنگ زذ خبر رسیدنشو داد منم سرسنگین حرف زدم ، من اینجور موقع ها بی محلی میکنم

شایدباورتون نشه ولی همه ایناروانجام بدم بازم بیفایده ست...خیلی مغروره عمرابگه ببخشید یاتقصیر من بود...13ساله همینطوره ...خیر سرش پیشقدم میشه بایه بیرون بردن دور زدن یا وقتی بووووووووق بخواد...حالم بهم میخوره ازین جورمردا

[QUOTE=106391749]ب نام خدا دهقان فداکار هستم انقدر میپیچم بهش دو دقیقه نمیکشه آشتی میکنیم حتی اگه مقصر باشه از قهر نف ...[/QUOTEبنظرم اکثر خانمادهقان فداکارند 

[QUOTE=106391749]ب نام خدا دهقان فداکار هستم انقدر میپیچم بهش دو دقیقه نمیکشه آشتی میکنیم حتی اگه مق ...

مجبوریم حوصله ی اعصاب خوردکنی نداریم 😂

شما خیلی گلی😊 ولی ما باغچمون دیگه جا نداره😒
شایدباورتون نشه ولی همه ایناروانجام بدم بازم بیفایده ست...خیلی مغروره عمرابگه ببخشید یاتقصیر من بود. ...

بنظرم هرکارم بکنن واسه آشتی وقتی بازم تکرارمیکنن بیفایده ست...مهم اینه دوباره انجام ندن ...آشتی بخوره تو سرشون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792