zeza مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 944 عنوان قهرباشوهر😑 145 بازدید | 14 پست شماوقتی باهاش دعواتون میشه چکارمیکنین درصورتی که خودشم مقصر 100در100بوده...خدایی ببینم کی پیشنهاد جدیدداره 1398/07/07 | 00:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mfas عضویت: 1397/08/24 تعداد پست: 2596 فقط کم محلی و بی توجهی بدون قهر یا قاهر العدو یا والی الولی یا مظهر العجائب یا مرتضی علی ع
llgolbargll عضویت: 1398/05/22 تعداد پست: 1695 ب نام خدا دهقان فداکار هستم انقدر میپیچم بهش دو دقیقه نمیکشه آشتی میکنیم حتی اگه مقصر باشه از قهر نفرت دارم شما خیلی گلی😊 ولی ما باغچمون دیگه جا نداره😒
فلیکا عضویت: 1397/06/01 تعداد پست: 22829 من نگاهمو ازش دریغ میکنم.دووم نمیاره هی میگه ببخشید دیگه.من هی رومو اونور میکنم.😄البته لازم به ذکره ما تازه ازدواج کردیمو نازمو خریداره.تا حالا قهری بیشتراز ده دقیقه نداشتیم.
bastanieshirin عضویت: 1398/07/04 تعداد پست: 886 من کاری نمیکنم خودش عتراف میکنه مقصره بایه چایی حل میشه😊 ❤👨عاشق همسرو پسر قشنگم👶❤ ⭐ماشاالله قوت الله بالله العلی و العظیم⭐
النا75 عضویت: 1394/11/19 تعداد پست: 3414 کم محلش میکنم اونم تحمل نداره زود هرجور شده آشتی میکنه یا اینقدر مظلوم نمایی میکنه تا من باش آشتی کنم
دنیامیثمی عضویت: 1398/04/29 تعداد پست: 541 وقتی که قهرم سر سفره خودم نمیخورم شوهرمم اونقدر التماس میکنه که بیا بخور آخرشم میرم میخورم و آشتی میکنیم
آیسا73 عضویت: 1397/03/20 تعداد پست: 1000 من که نامزدم همین چندساعت پیش ازم قول گرفت که هروقت خواستم قهر کنم برم تو بغلش و قهر کنم😓 همه ی فانتزی هام واسه قهر کردنو بهم ریخت
tinaasg عضویت: 1397/04/25 تعداد پست: 4782 صبح دعوامون شد الانم هنوز ازش دلخورم مسافرت هم رفت منم اصلا محلش ندادم و بهش زنک نمیزنم فقط ۱ بار زنگ زذ خبر رسیدنشو داد منم سرسنگین حرف زدم ، من اینجور موقع ها بی محلی میکنم
دانيالي عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 320 من قهر طولاني ميكنم نه غذا نه نگاه نه هيچي ميدونم از قهرام ميترسه اخرشم خودش مياد اشتي
zeza مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 944 شایدباورتون نشه ولی همه ایناروانجام بدم بازم بیفایده ست...خیلی مغروره عمرابگه ببخشید یاتقصیر من بود...13ساله همینطوره ...خیر سرش پیشقدم میشه بایه بیرون بردن دور زدن یا وقتی بووووووووق بخواد...حالم بهم میخوره ازین جورمردا
zeza مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 944 [QUOTE=106391749]ب نام خدا دهقان فداکار هستم انقدر میپیچم بهش دو دقیقه نمیکشه آشتی میکنیم حتی اگه مقصر باشه از قهر نف ...[/QUOTEبنظرم اکثر خانمادهقان فداکارند
llgolbargll عضویت: 1398/05/22 تعداد پست: 1695 [QUOTE=106391749]ب نام خدا دهقان فداکار هستم انقدر میپیچم بهش دو دقیقه نمیکشه آشتی میکنیم حتی اگه مق ... مجبوریم حوصله ی اعصاب خوردکنی نداریم 😂 شما خیلی گلی😊 ولی ما باغچمون دیگه جا نداره😒
zeza مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 944 شایدباورتون نشه ولی همه ایناروانجام بدم بازم بیفایده ست...خیلی مغروره عمرابگه ببخشید یاتقصیر من بود. ... بنظرم هرکارم بکنن واسه آشتی وقتی بازم تکرارمیکنن بیفایده ست...مهم اینه دوباره انجام ندن ...آشتی بخوره تو سرشون