برای آرامشم صلوات بفرستید😍کسی که غر میزنه میخاد شنیده بشه بهش توجه بشه نه اینکه تو هم باهاش کل کل کنی و بیشتر بری رو مخش.. وفاداری یعنی کسی هوات رو تو جایی که نیستی داشته باشه :( فاجعه اونجاس که حتی یکی نباشه که باهاش راحت درد ودل کنی... ۸ تا کاربریمو ترکوندن و الان اسممو گذاشتم سلطان تا ۱۴۰۰ /بزرگ ترین آرزوم اینه با عشقم زندگی ارومی داشته باشم و عشقم بفهمه دوسش دارم ... سلامتی خانوادم صلوات بفرستید 💋💗💓🥰❤🧡⚘
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کاش یکی ام منو دوست داشت و گمم میکرد برام تامیک میزد به نظرتون چرا بعضیا دوست داشتنی نیستن😁😐
برای آرامشم صلوات بفرستید😍کسی که غر میزنه میخاد شنیده بشه بهش توجه بشه نه اینکه تو هم باهاش کل کل کنی و بیشتر بری رو مخش.. وفاداری یعنی کسی هوات رو تو جایی که نیستی داشته باشه :( فاجعه اونجاس که حتی یکی نباشه که باهاش راحت درد ودل کنی... ۸ تا کاربریمو ترکوندن و الان اسممو گذاشتم سلطان تا ۱۴۰۰ /بزرگ ترین آرزوم اینه با عشقم زندگی ارومی داشته باشم و عشقم بفهمه دوسش دارم ... سلامتی خانوادم صلوات بفرستید 💋💗💓🥰❤🧡⚘
برای آرامشم صلوات بفرستید😍کسی که غر میزنه میخاد شنیده بشه بهش توجه بشه نه اینکه تو هم باهاش کل کل کنی و بیشتر بری رو مخش.. وفاداری یعنی کسی هوات رو تو جایی که نیستی داشته باشه :( فاجعه اونجاس که حتی یکی نباشه که باهاش راحت درد ودل کنی... ۸ تا کاربریمو ترکوندن و الان اسممو گذاشتم سلطان تا ۱۴۰۰ /بزرگ ترین آرزوم اینه با عشقم زندگی ارومی داشته باشم و عشقم بفهمه دوسش دارم ... سلامتی خانوادم صلوات بفرستید 💋💗💓🥰❤🧡⚘