2777
2789
عنوان

بیمه عمر

292 بازدید | 15 پست

سلام کسی خودش یا اطافیانشو بیمه عمر کرده اگه کرده چه بیمه ای ؟تا الان کسی بوده کهدبعد 15 سال باز خرید کرده باشه ؟سود کردین ؟بنظرتون بیمه عمر واسه بچه ها خوبه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم

من خودم دفتر بیمه تجارت نو دارم

ولی درکل همه شرکتا عییین همن فرقی نداره از کجا بگیرین

بیمه عمر عااالیه ولی 30 سالش چون سود هنگفتش از 25 سال به بالا شروع میشه

اگه میخوای 15 ساله برداشت کنی جای دیگه سرمایه گذاری کنین بهتره

برای بچه هام خیلی خوبه

من واسه بچه هام دوتا گرفتم

یکی 25 ساله یکی 30 سالع


خدا جونم شکرت واسه همه چی😍
سلام عزیزم من خودم دفتر بیمه تجارت نو دارم ولی درکل همه شرکتا عییین همن فرقی نداره از کجا بگیرین ...

ماهانه 220 بدم با نرخ افزابش سالانه حق بیمه 10 درصد و سرمایه 5 درصد بعد 15 سال میدونین چقدر میده سر اخر میارزه بنظرتون

سلام عزیزم من خودم دفتر بیمه تجارت نو دارم ولی درکل همه شرکتا عییین همن فرقی نداره از کجا بگیرین ...

بعدشم 30 ساله بکنم و بعد 15 باز خرید کنم با  کلا 15 ساله بکنم فرقی داره پولی که دستمو.میگیره فرق میکنه

عزیزم من خودم انجام میدم برای هرکسی ک بخاد

کلی‌مزایا داره

خودم کلی خسارت گرفتم برا بیمه شده هام

تیکرتولد گل پسرمه😍خداجونم به خاطر نعمت بزرگی که بهم دادی هزاران مرتبه شکر😍انشاالله قسمت اونایی ک آرزو دارن‌مادرشن😍
عزیزم من خودم انجام میدم برای هرکسی ک بخاد کلی‌مزایا داره خودم کلی خسارت گرفتم برا بیمه شده هام

بعد چند سال باز خرید کنن ضرر نمیکنیم؟

کدوم شرکت بیمه معتبر تره

بعد چند سال باز خرید کنن ضرر نمیکنیم؟ کدوم شرکت بیمه معتبر تره

ببین همه شرکتا معتبرن فقط پاسارگاد چندتا ایتم بیشتر ازاون یکیا داره وقوی تره اگه زیر۷سال بازخریدکنی ضرره

اگه میخای سرمایه گذاری کنی۱۵سال ب بالا وبسته ب پولت داره هرچی پولت بیشتر بهتر

تیکرتولد گل پسرمه😍خداجونم به خاطر نعمت بزرگی که بهم دادی هزاران مرتبه شکر😍انشاالله قسمت اونایی ک آرزو دارن‌مادرشن😍
ببین همه شرکتا معتبرن فقط پاسارگاد چندتا ایتم بیشتر ازاون یکیا داره وقوی تره اگه زیر۷سال بازخریدکنی ...

عزیزم من بیمه عمر ایران دارم الان نزدیک چهار ساله سوالم اینه وقتی ۳۰سال شد فقط همین پولی که این مدت ریختیم رو بهمون میدن یا سودم داره 

عزیزم من بیمه عمر ایران دارم الان نزدیک چهار ساله سوالم اینه وقتی ۳۰سال شد فقط همین پولی که این مدت ...

نه عزیزم سودم داره 

تیکرتولد گل پسرمه😍خداجونم به خاطر نعمت بزرگی که بهم دادی هزاران مرتبه شکر😍انشاالله قسمت اونایی ک آرزو دارن‌مادرشن😍

آموزش بیمه عمر

در ابتدا شما باید بدانید که قرار است با بازاریابی خود نیازهای مشتری را رفع کنید

نه این که هدف تان تنها فروش و جذب مشتری باشد زیرا مشتری خیلی سریع به هدف تان پی می برد

و ممکن است از همان ابتدا احساس بدی نسبت به این موضوع پیدا کند.

بازاریابان حرفه ای ارتباط با مشتری و کسب رضایت او را در اولویت قرار می دهند و نتایج مثبت دریافت می کنند .

آموزش بیمه عمر در ابتدا مبحث همدلی را مورد تاکید قرار می دهد ، در واقع زمانی که با مشتری همدلی می کنید و برایش وقت می گذارید، اعتماد بیشتری به شما خواهد کرد و خواهید توانست در فضایی مثبت، اقدام به توضیحات لازم در رابطه با بیمه عمر و مزایای آن داشته باشید.

یکی از مسائلی که در آموزش بیمه عمر بر آن تاکید می شود این است که سعی کنید نیاز مشتری را از لابه لای صحبت هایش بفهمید تا بر اساس نیازش اقدام به توضیحات لازم نمایید و او را جذب کنید.

قدرت بیان و تاثیرگذاری لازمه ی بازاریابی بیمه عمر است و باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنید و با حرف های تان او را قانع کنید که بیمه عمر لازمه زندگی هر فرد مسئولیت پذیری خواهد بود.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز