2777
2789
عنوان

ساک حاملگی و crl

2202 بازدید | 13 پست

سلام دوستان پریروز رفتم سونو براساس سونو ٧ هفته و یک روزم .صدای قلب رو نشنید .توی سونو نوشته سی ار ال ١٠ میلیمتر .میخاستم بدون سی ار ال همون ساک حاملگی هست یا فرق دارن باهم؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گفت رشد نکرده به دکترت بگو شاید سقطش کنه .دکترمم مسافرته😢😢

نه دست نگهدار.

چون سونوگراف به من گفت دفرمه شده سالک. نینیتم داشته میفتاده ولی خددشو نگهداشته.

وضعیت خوبی نیت.

بعدم تموم کردنی گفت میخوای نگهش داری؟؟!!

گفتم اره دیگه.

گفت اخه ساک دفرمه و ...ولی ضربان رو شنید.

بردم به دکترم نشون دادم. گفت چه چرت و پرتا گفته. منشی رو صدا زد، گفت کارتای ویزیت سونوی فلانی رو بریز دور دیگه ام اونجا بیمار نفرست.

من رفتم جای دیگه همه چی اوکی بود.

تا خدا هست...ناامیدی چرا؟😍🍁😍
هفته هفت حتما باید صدای قلب شنیده بشه؟؟سونو شکمی رفتم

عه نه. پس حتما دوباره واژینال میفرستت.

نه خیلیا تا هفته ۸ شنیده نمیشه ضربان.

اونم حتما واژینال. نگران نباش

تا خدا هست...ناامیدی چرا؟😍🍁😍
نه دست نگهدار. چون سونوگراف به من گفت دفرمه شده سالک. نینیتم داشته میفتاده ولی خددشو نگهداشته. وضع ...

چه جالب منم اینجایی سونو رفتم اشتباه زیاد داره من صبر میکنم‌ یکی دوهفته دیگه جای دیگه میرم سونو 

عه نه. پس حتما دوباره واژینال میفرستت. نه خیلیا تا هفته ۸ شنیده نمیشه ضربان. اونم حتما واژینال. نگ ...

مرسی گلم لطفا دعام کن چون نی نی داری خدا دعاتو مستجاب میکنه 😘😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز