2777
2789

بله من سه چهار روز بعد تخمک گذاری دو روز لک دیدم، موعدمم شد دوروز دیدم

دخترم اگر عاشق شد...حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم!!   میدانی؟؟   اگر انتخابش هم نادرست باشد  رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است  که سالها با مردی زندگی کند و عقده  گرفتن دستهای عشقش پیرش کند!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها علائم رو بگید لطفا و اینکه چ روزی بیبی زدید

من یبار پنج روزقبل از موعدم بیبی زدم منفی بود ولی بعد یه ساعت خط کمرنگ افتاد بعدش دو روز قبل از موعدم زدم مثبت شد...

ولی بعد از موعد بزنی بهتره و دقیق تر جواب میده

اره من دیدم چهارپنج روز قبل موعد .تست زدم مثبت بود.ولی یه تجربه بگم.ببین تا یک هفته از موعدت گذشت تس ...

ادم نمیتونه تحمل کنه😑😑😑

شما چ روزی رو روز موعد حساب میکنی؟تاریخ پریود قبل؟یا کلا روزهای دوره رو.مثلا میگی من دوره م ۲۵ روزه،پس روز ۲۵ دوره تست میزنی؟

اره من فکر کنم همون اواسط سیکل دیدم شایدم زودتر بود

من روز چهارده سیلکم تا شانزدهم دیدم دکتر دیدش گفت لانه گزینی احتمال زیاد بهم شیاف داد با یه قرص قطع شد شیاف هم داد که نگهدارنده

ادم نمیتونه تحمل کنه😑😑😑 شما چ روزی رو روز موعد حساب میکنی؟تاریخ پریود قبل؟یا کلا روزهای دوره رو. ...

من دوره هام ۳۰ روزس ولی مثلا روز ۳۳ تست میزنم.

🤗حسِ خوب یَعنی مَن و توْ و دُختَرِمون تو مَزرعِه شُماٰلِ روستاٰ....🔗✌🏾
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز