بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اره واقعا من سه هفته اس زایمان کردم خونه مامانم هستم ولی ی شب خوب نخوابیدم نمیشه اصن ینی
من دخترم همون یه ذره شیری رو هم که داشتم از دهن و بینیش بالا میورد و به حالت خفگی میوفتاد...شبا همش از ترس این اتفاق بیدار بودم و روزا هم باز بیدار بودم....وزنش هم کم شده بود...یه روز ۴، ۵ بار به حالت خفگی افتاد جوری که یه بارش دور از جون فکر کردم مرده، اینقدر گریه کردممممممم که نگو دیگه رفتم دکتر که گفت شیرخشک بدم بهش..همون شب تنها شبی بود کهکامل خوابیدم و بچه رو دادم دست مامانم و فرداش شیرم حسابییی زیاد شده بود...اما چه فایده همون یه شب بود و آخر هم بچم شیرخشکی شد
اخی چرا اینجوری میشد؟ معمولا میگن شیری که با فشار بره. دهن بچه ممکنه بپره تو گلوش، خودتو ناراحت نکن ...
دقیقا همونموقع بالا نمیورد. تا دو ساعت بعد اینجوری میشد. شیرم قطره قطره میومد فشار نداشت. هیچ دکتری هم وقتی علتمیپرسیدمجوابی نداشت. اون اوایل خیلی ناراحت بودم اما الان عادت کردم. شما هم نگران نباش. شیر معمولا کم کم زیاد میشه