2777
2789
عنوان

خوشگل شده +عکس

478 بازدید | 25 پست

یه قوری چینی قرمز داشتم نشستم رنگش کردم 😂😂😂

الان دیگه قوری ندارم ...من مجردم ..ظروف کم دارم 

عاشق اسکرینم ...😍😍هرجا بود منو تگ کنین ..با تشکر 😂😂😂😂😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

محشره

مودبانه ریپلای کنی خیلیی ممنونت میشم، ریپلایت تند باشه، تندتر جواب میدم. پس ریپلای کن ها مودب باشید.                                                                        Manvatoo سابق هستم، نی نی سایت خیلییییییی😥😥😥😥😥😥                                                 جرات ندارم حرفمو بگم الان میترکم.                          همون خیلیو داشته باش فعلا.                                   عصبانیم نشو فدات عجقم
اگه واقعا کار خودته، باید بهت تبریک گفت. . 👌👌👌

اره ...کلا قرمز بود ..چون چایی نمیخورم ...بی استفاده بود ..نشستم رنگش کردم ..طراحیش هم کار خودمه😎😎😎😂😂😂

عاشق اسکرینم ...😍😍هرجا بود منو تگ کنین ..با تشکر 😂😂😂😂😂

کلاس رفتی یا ذهنی رنگ کردی

من یه مادر شاد وپر انرژی وجوانم   تو بچگی فکر میکردم سی سالگی یعنی آدم خیلی پیر میشه کم کم فهمیدم بابا 30 که اوله جوونیه 😁😁بعد الان فکر میکنم نه من تو 30 سالگی یه داماد دارم واحیانا تا35 سالگی نوه دار میشم😬😬دلم میخواد از اینجا بریم تا دخترم بتونه بچگی کنه نه اینکه بچه بزرگ کنه😢😢😢من قربانی یک رسم مسخره هستم... تو خانوادمون هیچکی زیر 20 ازدواج نکرده ولی منو امتحانی تو بچگی شوهر دادن وبعد این آزمایش فهمیدن کارشون غلطه ودخترای بعد از منو مثلا دختر خاله هامو اینارو گزاشتن بزرگ شن بعد عروسشون کنن  ولی من به خاطره دخترم میجنگم ونمیزارم اونم تجربه های تلخ منو تجربه کنه😍😍😍 چه خوبه اختلاف سنی با بچه هام کمه ومثل یه خواهر بزرگترم براشون تا مامان چون حرفشونو میفهمم چون با پسرم 16 سال اختلاف و دخترم که خرداد به دنیا میاد 18سال اختلاف سنی دارم🌷🌷🌷من یاد گرفتم نیمه پره لیوان ببینم مثلا فداسرم که شوهرم صبح ساعت 7 میره شب ساعت 9 برمیگرده ونمیبینمش در عوض اینجوری اون قدر پول داریم که بتونیم تو رفاه باشیم ای ام یک زن مهرباااان ودلسوز امضام طولانی شد هنوز درمورد پسرم ننوشتم خخخ حالا انشالله امضای بعدی دخترم پسرم عاشقتونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز