2777
2789
عنوان

نی نیم سالمه؟؟؟

316 بازدید | 16 پست

الان ۱۴ هفتمه همش نگرانم نکنه جنینم چیزیش بشه؟؟؟

ینی سالمه؟؟؟ 

اگه خدای نکرده اتفاقی براش بیفته علایمی داره؟؟؟

هرچه در خاطرم آید تو از آن خوبتری...

چرا این فکر میکنی

برا خونه دار شدنمونصلواتبفرستین😍😘ناموسن صلوات بفرستین دیگه😏😍😍😍😍امروز در تاریخ ۲۶ بهمن سال ۹۸ عشقم گل پسرم امیرسامم برای اولین بار راه رفت و منو یهو شوکه کرد ای جووووونم الهی خدا حفظش کنه برا مامان و باباش قل دومش انیل خانم ۱فعلا قصد نداره یکم پیشرفت کنه وهمچنان چهار دست پاس😏😏😏😏😏امروز در تاریخ ۲ اسفند ۹۸ آنیل خانم هم یهو ایستاد و راه رفت من فدای دوقدمیت برم اخه کلوچم😍😍😍😍😍😍خدایا خیلی خیلی ممنونم ازت بابت این نعمت خیلی بزرگت .......امروز در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ خوشکل خانمم آنیل بدون کمک ایستاد و واسمون دلبری کرد ای جانم خودش چه ذوقی داشت😄😄😄😍😍😘😘😘

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم این افکار میومد جلوم

برا خونه دار شدنمونصلواتبفرستین😍😘ناموسن صلوات بفرستین دیگه😏😍😍😍😍امروز در تاریخ ۲۶ بهمن سال ۹۸ عشقم گل پسرم امیرسامم برای اولین بار راه رفت و منو یهو شوکه کرد ای جووووونم الهی خدا حفظش کنه برا مامان و باباش قل دومش انیل خانم ۱فعلا قصد نداره یکم پیشرفت کنه وهمچنان چهار دست پاس😏😏😏😏😏امروز در تاریخ ۲ اسفند ۹۸ آنیل خانم هم یهو ایستاد و راه رفت من فدای دوقدمیت برم اخه کلوچم😍😍😍😍😍😍خدایا خیلی خیلی ممنونم ازت بابت این نعمت خیلی بزرگت .......امروز در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ خوشکل خانمم آنیل بدون کمک ایستاد و واسمون دلبری کرد ای جانم خودش چه ذوقی داشت😄😄😄😍😍😘😘😘

این نگرانی ها طبیعیه منم داشتم اما نه بیش ازاندازه ،اگه خدایی نکرده چیزی بشه خونریزی و درد همراه داره .نگران نباش توکل کن خدا😊

❤👨عاشق همسرو پسر قشنگم👶❤                         ⭐ماشاالله قوت الله بالله العلی و العظیم⭐

عزیزم این نگرانیا کاملا طبیعیه استرس نداشته باش نی نیه خوشگلت تو دل مامانیش لم داده داره کیف میکنه،اگه خدایی نکرده لک بینی درد شکمی یا خونریزی داشته باشی خطرناکه تازه اونم میری دکتر با امپول و قرص حل میشه، فکرای منفی رو از خودت دور کن و از بارداریت لذت ببر😘

نمیدونم والا نگرانم همش

همیشه مثبت فکر کن تا این افکار میاد توذهنت خودت سرگرم کن قرآن بخون نماز سا کتاب بخون اصلا نذار ذهنت سمت این فکرا بره انشاالله که بچتو صحیح وسالم بغل میکنی

خودتو مشغول کن این استرس براش بده .تو فک میکنی مامان مهربونیو ب فکر بچه ات اما نگرانیت اونم تو دلت نگران میکنه 

تا وقتی دردشدید کمر درد شدید شکم و ناف و کتف و لگن .و خونریزی و لک بینی نداشی سالمه .

ی روز اینجا با دل شکسته رو تخت بیمارستان و خسته از دنیا نوشتم دلم روشنه ❤به زودی منم مادر میشم .👪 وووو الان مامان یه گل دختر بهارییم 🥰🥰همون که امید زندگیه منو باباشه ... دیدید گفتم دلم روشنه🤗😍😍😍😍

من بچم که مرد تب کردم و ورم شدید. فرداش رفتم سونو گفت اره حدست درست بود مرده. اوایل بارداری همش منتظر خونریزی بودم هی همش میرفتم لباس زیرمو نگاه میکردم که اخر خونریزی کردم. بعدش که قلب تشکیل شد همش نگران ایستش بودم که همونم شد.... به هرچی فکر کنی همون میشه پس مثبت نگر باش

📿 ➡️ این تسبیح منه مخصوص وقتایی که میام نی نی سایت 😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز