2777
2789
عنوان

عقدوحاملگی💌

| مشاهده متن کامل بحث + 1505 بازدید | 126 پست
من بودم خجالت میکشیدم بگم. هرچند کار غلط و گناه نکردیناااا.  اما خب تو عقد یطوریه دیر ترم ...

من هنوز بعد یه سال و نیم جلوی بابام خجالت میکشم با شوهرم صمیمی باشم 😐😐😐

واقعا بعضیا چه راحتن

دل من از تو چه پنهان...که تو بسیار خررررری

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حاملگیت توی عقد به خودت مربوطه اون به کنار ولی مگه توی ماه صفرم عروسی می گیرن؟🤔🤔🤔

یک عمر برا دوست داشتنت ❤ مدت کوتاهی ست   مگر آدم چندسال عمر می کند❤ و تازه ممکن  است  نصف عمرش هم تورا نشناسد ❤ تو امّا از ابتدا بوده ای همین طور دوست داشتنی ❤مخاطب هرچه شاعر!❤دلبر هرچه عاشق!❤ کسی نتوانسته تورا جوری که عاشقش هستی دوس بدارد جز من!❤  قول می دهم تمام عمرم را خوب خوب دوستت داشته باشم ❤ و بار دیگر که پا به جهان گذاشتم                    زودتر عاشقت شوم هرچه زودتر...❤❤❤
اره مگ میشه خوشحال نباشی از مامان شدن؟


تو عروسیت ممکنه خیلی اذیت شی بارداری ۳ ماهه اول خیلی سخته از دو هفته دیگه ممکنه حالت تهوع بی حالی و دردای دیگه رو تجربه کنی.روز عروسی تو آرایشگاه و آتلیه و باغ و....ساعتهای زیادی میگذرونی کلی واسه زن باردار اونم هفته های اول اذیت کننده و خطرناکه

 میگم نمیشد نگی 

بعد وقتی به دنیا اومد بگی ۶ماهه بدنیا اومد ؟😂

تیکرتولدیه خانومه خاصه✔    که اووونم منم...  ۱۳بدربه دنیا اومدم دلیل دارم واسه خاص بودنممم . خب خوشگل خانومی که امضاموخوندی حالا واسه موفقیتم یه صلوات خوشگل بفرست .باتشکر ....عشقتون💓 negin💓
خب پس بگو بهشون دیگ  کاری ک نمیخوان بکنن ک نگران باشن ماه دیگه ام ک عروسیته ابرو بری نیس

نمیدونم والا ولی میگ بهشون چیزی نگم بگم شیش هف ماهه بدنیااومدبچمم

منتظراومدنت هستیم مسافرکوچولوی خووودم😻😍😘
کاش بیشتر مراقب بودی.اینجوری از دونفره بودن لذت نمیبری و درگیر ویار و تهوع و زایمان و پوشک میشی😶خان ...

خانواده شوهر برا چی سرکوفت‌ بزنن‌ اخه ؟ بخاطر دسته گل پسرشون‌ ؟

چند وقته عقدي؟ مباركت باشه عزيزم كاش به هيچ كسي نگفته بودين فقط موقعه عروسيت س ماهه هستي اگه پيدا نباشه كسي نميفهمه بعدم ميگفتين بچه زود به دنيا اومده 

ميشه لطف كنين براي درست شدن كار منو و همسرم يه صلوات بفرستين خيلي ممنون ميشم ❤️❤️
مادر همیشه امین تره منم تو عقو باردا  شدم ولی بعدهابه حانواده ی شوهرم گفتم اینو باور کن خانو ...

اره به خدا.اکثرا تو عقد و نامزدی جوگیرن.فک‌میکنن مامان بابای جدید پیدا کردن ک میتونن مث خانواده خودشون بشه واسشون،ولی دو روز دیگ رف تو زندگی،مامان بابا جدیده  دشمن خود ادم و زندگیت میشن.من ک اینجوری بودم متاسفانه😖😖😖😖😖

بعد اون همه بارون خون بلاخره میاد ی روزی رنگین کمون🌈

کاش خانواده خودت میدونستن اما خانواده شوهرت نه ...😐بعدا سرکوفت میکنن اونا

  پیامی به بنده های دل شکسته از طرف پروردگار     من هستم... هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است! اما من نمی خواهم تو همان باشی! تو باید در هر زمان بهترین باشی.نگران شکستن دلت نباش! می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند. و جنسش عوض نمی شود و می دانی که من شکست ناپذیر هستم و تو مرا داری برای همیشه! چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازدچون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم، صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام! درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم! دلم نمی خواهد غمت را ببینم می خواهم شاد باشی این را من می خواهم تو هم می توانی این را بخواهی خشنودی مرا من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم) و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟ اما، نه من هم دل به دلت بیدارم! فقط کافیست خوب گوش بسپاری! و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز