2777
2789
عنوان

جاری

| مشاهده متن کامل بحث + 246 بازدید | 24 پست
يعني باهاش حرف بزنم؟ اون بچه هاشم ممنوع كرده به من سلام كنن ( چند روز پيش پسر خودش به همه گفته م ...

اره باهاش حرف بزن تو خودت باش همیشه عالی هر کی رفتارش به خودش ربط داره

منم حکمتش نمیدونم واقعا. دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندارم    

من خیلی اذیت میشم بخدا حسود نیستم نمیدونم چه جور کنار بیام اذیت نشم من اصلاً با سیاست نیستم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خیلی اذیت میشم بخدا حسود نیستم نمیدونم چه جور کنار بیام اذیت نشم من اصلاً با سیاست نیستم

نیاز به سیاست نیست. آرامشت حفظ کن بهش فکر نکن حواست به زندگیت باشه خودتو مقایسه نکن . تمرین میخواد

💞متاهل💞...........درخواست دوستی ⛔
نیاز به سیاست نیست. آرامشت حفظ کن بهش فکر نکن حواست به زندگیت باشه خودتو مقایسه نکن . تمرین میخواد

ولی حق بده خیلی سخته وقتی بهش فکر میکنم دیونه میشم من نمیتونم با کسی بد باشم حتی اگه با من بد باشن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792