2777
2789

فک کنم خط چشمت تاریخ انقضاش دارع میگذره برا همون همشو خالی کردی تو چشت؟؟


وای نهههه عزیزززم لایت لایت لایت تر

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            

خوبه یه خورده چشماتو کمتر سیاه کنی بهترم میشه

چن سالته؟؟؟

«نِجاتاً مِنكَ يا سَيِّدَ الكَريمَ نِجِّنا وَ خَلِصّنا بِحَقِّ بَسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم🍃💚  میشه نگام کنی؟😢  راحت شه زندگیم😍  چشم برندار ازم 😩 میپاشه زندگیم 💔 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آرایشت خیلی تو چشم میزنه واقعا خوشم نمیاد خودم همچین آرایشی داشته باشم

اگر کانال یا پیج لباس زنانه با قیمت مناسب سراغ دارین لینکشو بدین،براتون صلوات میفرستم.درخواست دوستی و ریپلای رو هم خیلی دوس دارم😍
چجوری

عزیزم ابروهاتو رنگ نکن به نظرم مشکی بهتره اصلا بارنگ موهاتو صورتتو و آرایشت جور در نمیاد بعد ببخشید که اینو میگما ولی یکم خانمانه رفتار کن 

قصد توهین ندارما گلم ولی

*گرگ باش تا محتاج نوازش نباشی ..... گرگ یعنی: ارتش تک نفره  تنها ولی وحشی*                    بگذار کفتارها برای خود حکومت خیالی کنند ... نمیدانند سکوت گرگ آغاز یک فاجعه است😞 😃  من برای هدفم قید همه چیز را میزنم خواب که چیزی نیست😃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز