من دیشب درست کردم
لپه رو خوب بپز با سینه مرغ و گوشت گوسفند چرخش کن ۳ دور
پیاز و سیب زمینی و دو حبه سیر و رنده کن آبشونو بگیر بزن ب موادت
سبزی تازه(جعفری،نعنا،شیوید)خورد کن ریز بریز تو موادت
من برا اینکه خشک نباشه دنبه گوسفندم میزنم اما ن زیاد که وا بره در اخر ادویه هامو میزنم قل میکنم
لای کوفتم گردو و پسته و بادوم با خرما میزارم
ی پیاز بزرگ و با سیر تفت میدم چندتا گوجه رنده میکنم تفت میدم کوفته هامم میزارم روش تفت میدم هر دو طرفشو بعد ادویه و نمک و رب میزنم
بعد تا روی کوفته هام آب میریزم میزارم بپزه
نزار ابش کامل تبخیربشه ما مثل ابگوشت ابشم تلیت میکنیم میخوریم واقعا خوشمزه میشه.