haniye2122 مدیر عضویت: 1398/01/03 تعداد پست: 236 عنوان بی بی چک | مشاهده متن کامل بحث + 701 بازدید | 149 پست سلام خانوما ۳روز از موعودم گذشته بی بی چک بزنم اگه باردار باشم نشون میده؟ 1398/07/03 | 10:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nazi1982 عضویت: 1397/07/03 تعداد پست: 575 تیروئید دارم اسیدفولیکم خیلی وقته میخورم عدد چند باشه قطعیه؟ بالای 20 میگن مشکوک به بارداریمن عددم 100 بود، گفت پس فردا بیا، مهم اینه بتا هر 48 ساعت دو برابر بشهتو بارداری خانمیفقط حتما بگو تیتر بتا، بگی بتا عددش رو بهت نمیگن
haniye2122 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/03 تعداد پست: 236 من بتام 100 بود ولی همینقدر پر رنگ افتاد، پس فرداش شد 200، یه هفته بعدش 1500 هی باید بتا بدی چجوریه😆
محیاومامانش عضویت: 1398/03/22 تعداد پست: 595 حالا گفتم بی بی بگیره اگه مارک مدیکور داشت بگیره اگه نشد لاوین بزنم بهتره با روژان خدایا ممنون که کادو تولد بهم نی نی دادی
haniye2122 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/03 تعداد پست: 236 بالای 20 میگن مشکوک به بارداری من عددم 100 بود، گفت پس فردا بیا، مهم اینه بتا هر 48 ساعت دو برابر ب ... باشه عزیزمممنون از راهنماییات خیلی کمکم کرد
taranom98 عضویت: 1398/06/12 تعداد پست: 8051 بالای 20 میگن مشکوک به بارداری من عددم 100 بود، گفت پس فردا بیا، مهم اینه بتا هر 48 ساعت دو برابر ب ... نه بستگی به ازمایشگاه داره بعضی ها بالای 10 رو میگن باردار بعضی ها بالای 5 من رفتم بتا دادم ماه پیش بالای 5 رو زد باردار
nazilajoooon عضویت: 1396/02/05 تعداد پست: 1558 حالا گفتم بی بی بگیره اگه مارک مدیکور داشت بگیره اگه نشد لاوین بزنم بهتره با روژان روژان اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
nazi1982 عضویت: 1397/07/03 تعداد پست: 575 تیروئید دارم اسیدفولیکم خیلی وقته میخورم عدد چند باشه قطعیه؟ تیرویید داری تو بارداری مرتب چک کن، دوز قرصت حتما تنظیم باشه، من سه ماه اول چک نکردم، هفته 12 افتادم خونریزی، 1 ماه استراحت مطلق شدم، حتما زیر نظر دکتر داخلی هم باش
haniye2122 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/03 تعداد پست: 236 بالای 5 حامله ای تیرویدت چنده؟ منم دارم عددشو نمیدونمفقط هر بار ازمایش دکتر میگه نرماله خیالم راحتهالانم میگه خوب شدی فقط محض احتیاط ادامه بده ک یوقت عود نکنه دوباره
nazilajoooon عضویت: 1396/02/05 تعداد پست: 1558 نه بستگی به ازمایشگاه داره بعضی ها بالای 10 رو میگن باردار بعضی ها بالای 5 من ر ... همون مدیکور دردسترس تره و بهتره اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
haniye2122 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/03 تعداد پست: 236 تیرویید داری تو بارداری مرتب چک کن، دوز قرصت حتما تنظیم باشه، من سه ماه اول چک نکردم، هفته 12 افتادم ... اره دکترم گف ب محض بارداری ازمایش بده بیا پیشم
محیاومامانش عضویت: 1398/03/22 تعداد پست: 595 منم دوماه پیش بی بی چک مثبت داشتم ازمایش هم دادم 50بود ولی پریود شدم خدایا ممنون که کادو تولد بهم نی نی دادی
nazilajoooon عضویت: 1396/02/05 تعداد پست: 1558 منم دوماه پیش بی بی چک مثبت داشتم ازمایش هم دادم 50بود ولی پریود شدم نطفه ضعیف بوده اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
haniye2122 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/03 تعداد پست: 236 نه بستگی به ازمایشگاه داره بعضی ها بالای 10 رو میگن باردار بعضی ها بالای 5 من ر ... باری دیگ؟
nazi1982 عضویت: 1397/07/03 تعداد پست: 575 هی باید بتا بدی چجوریه😆 تکرار بتا برای اطمینان از روند صحیح بارداری و پوچ و شیمیایی نبودنشه. دو برابر بشه یعنی بارداری درست داره پیش میره