2789
عنوان

شلوار

123 بازدید | 16 پست

میخوام شلوار بگیرم ولی هر کسی رو می بینم هم قد خودمه قد ۹۰ پوشیده کوتاه وایمیسه چرا من میپوشم معمولیه.آیا از ۹۰کوتاهترم داریم

با این خرجای اضافی بچه هام به هیچ جا نمی رسم😆😉😆😉

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واقعا.نرم بپرسم بعد ضایع بشم بگن که نداریم

نه بابا هست.خودمم دارم ولی نمیدونم ۸۰هست یا۸۵.ولی از ۹۰کوتاهتره

وقتی دیدین کفتارها خوشحالی میکنن،بدونین یه شیر کشته شده...حاج قاسم، روحت شاد و راهت ادامه دار...شادی روح شهدا صلوات
خب خریدنی چی گفتی

گفتم قد۹۰میخوام چون شلوار کوتاه دوس ندارم ولی وقتی اومدم خونه پوشیدم دیدم کوتاهه.حال نداشتم ببرم عوضش کنم.قدم۱۶۰هست

وقتی دیدین کفتارها خوشحالی میکنن،بدونین یه شیر کشته شده...حاج قاسم، روحت شاد و راهت ادامه دار...شادی روح شهدا صلوات
گفتم قد۹۰میخوام چون شلوار کوتاه دوس ندارم ولی وقتی اومدم خونه پوشیدم دیدم کوتاهه.حال نداشتم ببرم عوض ...

من ۱۵۸ قدم هست وقتی نود میگیرم رو قوزک پام میشه میخوام ی کم‌کوتاه وایسه 

با این خرجای اضافی بچه هام به هیچ جا نمی رسم😆😉😆😉
خب خریدنی چی گفتی

شما میرین شلوار بخرین چی میگین😂😂😁؟ متنفرم از خرید شلوار و روسری...خیلی سخته

وقتی دیدین کفتارها خوشحالی میکنن،بدونین یه شیر کشته شده...حاج قاسم، روحت شاد و راهت ادامه دار...شادی روح شهدا صلوات
من ۱۵۸ قدم هست وقتی نود میگیرم رو قوزک پام میشه میخوام ی کم‌کوتاه وایسه 

آره دیگه همون ۸۰یا۸۵وبگیر.من قد۹۰خوب وایمیسته

وقتی دیدین کفتارها خوشحالی میکنن،بدونین یه شیر کشته شده...حاج قاسم، روحت شاد و راهت ادامه دار...شادی روح شهدا صلوات
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792