2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هشت ساله منتظرم.همه درمانیم کردم میکروهم تاپانکچررفتم ولی لقاح انجام نشد.بعدم گفتن دارم یاعسه میشم بابیست وسه چهارسال سن.تخمدانامم به شدت کوچیک شده بود.بی خیال درمان شدم دوسال کامل.ولی دوماه شروع کردم پیازدرمانی بعدرفتم سنوگفتن تخمدانات نرمال وضعیت رحم هم عالی اصلاگریم گرفت شدیدا.الانم این ماه پیازدرمانی وعسل درمانی ورازیانه وبومادران وگرده گل وژل رویال اصل وهمه چی خوردم.دردتخمک گذاری داشتم وتوروزای تخمک گذاری نزدیکی یه هفته هست سینه دردای عجیب قریب ودل دردپری دارم سیکلامم بیست وشش روزه است وفردام موعدمه پنج روزپیش بی بی زدم منفی بود.نظرتون چیهههه

من خيلي شنيدم، يكيش جدا ميشن به خاطر بچه دار نشدن، دختره دوباره ازدواج ميكنه  بعد سه ماه  حامله ميشه، يكي ديگه مال زمان قديم بوده تعريف كردن برام، خانمه حامله نشده مادر شوهره پاشو كرده تو ي كفش طلاقش بده، دختره خونه باباش بوده چند ماه، پسره سر ي دعوا با مادرش لج ميكنه ميره دست زنرو ميگيره مياره تو خونه، اونم سر ماه حامله ميشه 

خانم هاخواهشاهرکسی وضعیت مشابه داشته یادیده واینکه طبیعی بعدچندسال مادرشده بیادبگه که قوت قلبی بشه برای کسایی مثل من وناامیدن واین تاپیک وببینن وامیدواربشن.مرسی ومچکر

دختر خاله من همه دکتر هارو رفت و ۲بار ای وی اف شد هر دوبار دوقلو شدن ولی قبل از ۵ماه میفتادن دیگه ناامید شد کلا 

بعد از ۳سال طبیعی حامله شد الانم ی دختر ناز و خوشگل داره 

ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ  مــــن ؏شــ♡ـق‌رو آرزو ڪـردمـــو تو مستـݼاب شدے♛ღ..!🦋 ️ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ.خدایا شکررررت❤️😍.
اخییی عزیزم.مشکلشون چی بود.طبیعی باردارشدن

والا دقیق نمیدونم ولی پریوداش دوسه ماه یبار بود کلی هم درمان کرده بود ولی فایده نداشت ولی بعد از۱۵سال به طور معجزه آسایی باردار شد ،نه با دکتر رفتن باردار شد چون اضافه وزن داشت بعدش کم کرد و باردار شد

شاید چشم به راه بود که یارش بیاید زمستان زمستان گذشت و نیامد مثِ تو که رفتی شبی زیرِ باران ندیدم از آن پس که باران ببارد... :) 

زن پسرخالمم حامله نمیشد کلا ولی اصلن ای وی اف نکرد گفت اگه خدا بخاد خودش بهم میده من ن وقتشو دارم نه پولشو ک بخام برم ای وی اف 

بعد از ۱۳سال حامله شد و اونم ی پسر داره الان

ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ  مــــن ؏شــ♡ـق‌رو آرزو ڪـردمـــو تو مستـݼاب شدے♛ღ..!🦋 ️ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ.خدایا شکررررت❤️😍.

 نگران نباش و هیچ وقت از خداو ائمه نا امید نشو من بعد یکسال با وجود تنبلی تخمدان شدید بدون دکتر رفتن حامله شدم کلی نذر و نیاز کردم البته رازیانه هم خوردم 

خدایا شکرت برای چندمین بار معجزه تو تو زندگیم دیدم هزاران مرتبه شکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز