2777
2789
عنوان

باز شدن بخت

1452 بازدید | 55 پست

سلام برای گشایش بخت چه دعایی خیلییی خوب جواب میده رفتیم دعانویس همشون ۲۰۰ب بالامیخوان نمیدونمم جواب میده یانه لطفاراهنماییم کنید

بیاین برای سلامتی پدرو مادرامون صلوات بفرستیم.کی بهتر ازاونا؟؟؟؟

درگیر خرافات نشو


اگر تمامت را به خلق نشان بدهی تا آخر عمر چک سفید امضا خواهی کشیدو اگرخودت را نشناسے ،تا ابَد طعم تنهایے را خواهے چشید،و اگر قانون خودت را نداشتہ باشے  بَردگے مدرن را تجربه خواهے کرد.به هیچکس جز خودت وابسته مباش. ،هَرماندنے خوب نیست ،گاهے بایَد مسیر را تغییر داد  ، رهایے زیباست بشرطے که با درایت باشد😍من یه قانون جذبی م😍 مانند یک کتاب باش، جذاب و کم حجم و پرمحتوا😍😘خوبان همه در پیش تو جمعن😍😍کافیست کمی سر برگردانی😉😊خدای من بهترین😍😍😍و مطمئنم بهترین ها نصیبم میشه😘😍😍خدا جانم من را جوری بمیران که بعد از آن قلبم در قلب دیگری بتپد😍خدایا کسی را سر راهم قرار بده که در چشمانش تو را ببینم نه شیطان 😍یک روز یکنفر میاید که با آمدنش تمام غمهایت از یادت میرود😍 خدایا میدانم که انسان خوبی نیستم ولی کمکم کن  کمتر گناه کنم♥اگر از آدمهای بد دور نشوے به مرور میشوے شبیه یکی از همان ها💞💞.. اگر به غیر ازخدا به شخص غیر از او امیدوارشوی  خدا از همان شخص تورا نا امید می‌کند. 💗💗💗خدای من بهترین هرچی ازش  ازته دل خواستم و براورده کرد  اما دیر❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم۱دعایی هست من کردم واست،ردخورنداره،فقط نپرس چون خیلی طول میکشه یادبگیری،پولم واسه دعانویس واینانده که اینامقطعی کاردرست میکنن وبعدیه جابدترمیشه

،نازنین پسرمامان؛😍😍😍😍🤱بابایی آرزوداشت دخترداشته باشیم،روزیکه اومدی توشکم مامان بابایی بازفکرمیکرددختری،اماته دلم میدونستم پسری،روزیکه جنسیتتوفهمیدم گریه کردم،چون منم عاشق دختربودم،امااشکم اشک شوق بود،چون انگارته دلم ارزوم بود۱کپی کوچولوازبابات داشته باشم،بابایی الان باتموم وجودش عاشقته ومیگه فکرنمیکنم اگه دختربودانقدعاشقش میشدم،نفس مامان تاقبل ازتوما فقط نفس میکشیدیم،ارشای عزیزم عزیزترینی،هیچ کس به اندازه توبرام عزیزنیست،باتمام وجودم میپرستمت وروزی هزاربارسربه سجده میذارم،الهی خدااین حال قشنگوسهم دل همه خاله هابکنه😍😍😍😍😍مشاورخانواده،اگه کسی مشکلی مسئله ای داره میتونه پیام بده،همین که حال دلتون کمی روبراه بشه برام کافیه😘😘🥰

میخوای بهت جایی رو معرفی کنم که هدایت قرانی بهت بده ...رایگان...با جواب گیری 100 در 100

دعا نویسی نیست و دعا نویس ها رو قبول ندارن...میگن مورد لعنت خدا هستن دعا نویس ها

(2020/02/02) = من ملکه آبی پوش آتلانتا، ملکه    (آرامش ،علم ،عشق ، ثروت ، خوشبختی و سلامتی)   هستم. خدا رو شکر در تاریخ  (2020/02/02)   با همسرم در هستیم. خدا رو شکر که همسرم بورسیه ازدانشگاه استنفورد دریافت کرد...شکرت خدایا (2020/02/02)... 🍀🍀     👸✌

📿 ذکر یا لطیف میگن خوبه

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 
تاره ۱۵ دقیقس اومدی یکم بیشتر بمونی دیگه نمیخوای بختت باز شه برو تاپیکای شوهر مادرشوهر بخون از زندگی ...

خو کمکم کنید😭😭😭

بیاین برای سلامتی پدرو مادرامون صلوات بفرستیم.کی بهتر ازاونا؟؟؟؟

سراغ دعا نویس نرو همشون شیادن به توصیه های دینی عمل کن

https://www.beytoote.com/religious/sundries/lucky-bakht1-decoding.html?m=1

الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست

قطعا با دعانویسی که نیت‌شون راضی خدا نیست مسئله‌ای به سرانجام خیر نمیرسه.


کاربر آقا / وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ/ چارچوب‌های اخلاقی و رفتاری: منطق، رعایت اصول اخلاقی، پرهیز از نگاه جانبدارانه و اظهارنظرهای متعصبانه و احترام متقابل

خودت از تو مفاتیح دعای بخت گشایی بنویس تو گوگل هم سرچ کنی هست اونا هم همین دعاهارو میخوان بدن فقط پول میگیرن  خودت دعا کن و از خدا بخوا انشالله به حق حضرت زینب یه بخت عالی به زودی زود باز شه برات

برای  تعجیل در امر  فرج آقا امام زمان  صلوات 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792