بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
با اجاره استاتر یه سوال؟ بچه ها شمام دیروز نی نی سایتتتون قطع بود؟ یا فقط واسه من اینجوری بوده
ماله همه قطع بود
من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️
من الان انگور هلو سیب و ده تا پسته خوردم😐یکم بخوابم پسرم بیدار بشه بعد صبحانه میخوریم
،قلمت بشکند تاریخ اگر ننویسی🥀.هرکس آن شب،به سری نشانه رفت...باشد که تاابد مهرداغ جلادی به پیشانیش🖤بترسد هر لحظه از مرگ خویش و هم کلامی با خدا...که جان بی گناه گرفته و آه مظلومی پشت سرش🖤
بعد پیازداغ و رب روباهم تفت میدم وقتی عدس پخت میریزم داخلش بعد یه سیب زمینی درسته هم میندازم توش هم الوچه و برگه زردالو میریزم..اخرشم سیب زمینی پخته شده رو درمیارم له میکنم دوباره میریزم داخلش که لعابش بیشتر شه.. بعد یکم گلپر و فلفل سیاه و نمک و ابلیمو😊محشرمیشه😍
،قلمت بشکند تاریخ اگر ننویسی🥀.هرکس آن شب،به سری نشانه رفت...باشد که تاابد مهرداغ جلادی به پیشانیش🖤بترسد هر لحظه از مرگ خویش و هم کلامی با خدا...که جان بی گناه گرفته و آه مظلومی پشت سرش🖤