2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با اجاره استاتر یه سوال؟

بچه ها شمام دیروز نی نی سایتتتون قطع بود؟

یا فقط واسه من اینجوری بوده

 _ به چی فکر میکنی؟                                                           + به تو چه؟                                                                  _خب باشه!                                                              البته میتونی چه اخرش رو حذف کنی
با اجاره استاتر یه سوال؟ بچه ها شمام دیروز نی نی سایتتتون قطع بود؟ یا فقط واسه من اینجوری بوده

ماله همه قطع بود 

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️

خداروشکر گفتم شاید قطع دسترسی شدم😂😂مرسی از جوابتون

 _ به چی فکر میکنی؟                                                           + به تو چه؟                                                                  _خب باشه!                                                              البته میتونی چه اخرش رو حذف کنی

من الان انگور هلو سیب و ده تا پسته خوردم😐یکم بخوابم پسرم بیدار بشه بعد صبحانه میخوریم

،قلمت بشکند تاریخ اگر ننویسی🥀.هرکس آن شب،به سری نشانه رفت...باشد که تاابد مهرداغ جلادی به پیشانیش🖤بترسد هر لحظه از مرگ خویش و هم کلامی با خدا...که جان بی گناه گرفته و آه مظلومی پشت سرش🖤

عدسیوچجوری درس میکنی؟دلم خواست

عدس رو بذار جدا بپزه

بعد پیازداغ و رب روباهم تفت میدم وقتی عدس پخت میریزم داخلش بعد یه سیب زمینی درسته هم میندازم توش هم الوچه و برگه زردالو میریزم..اخرشم سیب زمینی پخته شده رو درمیارم له میکنم دوباره میریزم داخلش که لعابش بیشتر شه.. بعد یکم گلپر و فلفل سیاه و نمک و ابلیمو😊محشرمیشه😍

بیا منم بخور😉😉😆😆😁😁 نوش جونت😊

😂😘

،قلمت بشکند تاریخ اگر ننویسی🥀.هرکس آن شب،به سری نشانه رفت...باشد که تاابد مهرداغ جلادی به پیشانیش🖤بترسد هر لحظه از مرگ خویش و هم کلامی با خدا...که جان بی گناه گرفته و آه مظلومی پشت سرش🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز