2777
2789
عنوان

دهاتی...

| مشاهده متن کامل بحث + 1130 بازدید | 27 پست

ما بچه بودیم منو داداشام

میخواستیم بهم فوش بدیم میگفتیم افغانی یا رشتی

نمیدونم چرا فکر میکردیم اوج فحش و ناسزا بوده

چقدر بابام دعوامون کرد

حالا شمالیا ناراحت نشین ما بچه بودیم نمیفهمیدیم

مطربا بهر خد ، تو غیر شمس الدین مگو

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلمه ای دهاتی رو برا فقر فرهنگی استفاده میکنن حتی به یا شهری زاده که اصول ادب ک فرهنگ رو رعایت نکنه میگن دهاتی.....روستا و روستای که تاج سر هستن روستای نباشه    شهری ها نه نون دارن نه اب 

خدایا من بدم و تو انقدر دوستم داری. اگر خوب بودم چه میکردی برایم. دوستت دارم در همه حال

اگه اینطوری بخوای بهش نگاه کنی که اول روستاها شکل گرفتن بعد شهرها. قبلش هم همه جنگلی بودیم. و قبیله ای زندگی می کردیم. ولی دهاتی به کسی میگن که مثلا اطلاعات کمی داره و درک پایینی داره. به نظرم نه خجالت کشیدن داره نه افتخار کردن. 

بچه های سایت کلا واسه چیزای مسخره و وحشیانه از کلمات دهاتی استفاده میکنن..اینو خودتم میدونی

خب می‌دونم!!!شاید تو عنوان و توضیحات خوب توضیح ندادم میگم چرا از اول ضعف نشون داده شده !!!ک بشه ب عنوان توهین ازش استفاده کرد!چرا شعری توهین نیست

بنظرم چون واسه مسخره کردن افراد میگن دهاتی یا شهرستانی دیگران ناراحت میشن. والا ما هرچی داریم از روس ...

ببین روستا خوبه .

روستایی هم خوبه بد نیس .

منم رفتم شمال ادمای خوبی بودن .منم قبول دارم ،روستایی ها خوب هستن .


من فقط تو تاپیک های قبلیم ، از رفتار یه فرد روستایی دلخور شدم 

حالا یه عده روستایی ها بهشون برخورد . همین 

به خودشون گرفتن 

دوباره چی گفته؟


https://www.ninisite.com/discussion/topic/3260644/شوهرم-منو-تو-یه-خونه-تنها-بدون-پول-و-غذا-ول-کرده?page=10

گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
خب می‌دونم!!!شاید تو عنوان و توضیحات خوب توضیح ندادم میگم چرا از اول ضعف نشون داده شده !!!ک بشه ب عن ...

مثلا یه نفر روستایی فلان رفتار و کرده درست نبوده .

یه. همه حمله میکنن .

تاکید طرف روی رفتاره .

تاکید متعصبین روی کلمه ی روستا .

دهات از قدیم جوری تو ذهن همه جا افتاده ک بی فرهنگی و اینا بیداد میکنه ولی اشتباهه من تو روستا بزرگ ...

ببین 

این که پست خوب بگیری دکترا بگیری 

منم تصور میکردم یعنی پیشرفت و خوبی 


اما تهش ، همون رفتار و بی فرهنگی ممکنه وجود داشته باشه .بیشتر تحقیق کن 

البته هر انسانی ازهر نژادی ، ممکنه بهترین باشه و مسئول رفتار خودشه .

اگه اینطوری بخوای بهش نگاه کنی که اول روستاها شکل گرفتن بعد شهرها. قبلش هم همه جنگلی بودیم. و قبیله ...

دقیقا 

من خودم ترجیح دادم با دخترای روستایی بگردم و دعوتشون کنم .

فامیل شهری هم دارم ولی نخواستم .


چون به خودم گفتم بهتره .اون هم بهش خوش بگذره 

ولی انتظار این رفتارا رو نداشتم .این که درک نکنن و قدر نشناس باشن 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عملیا پیک مین

mahdisv | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز