نه اینی که من میگم خودش درست میکنند الان بعد پنج سال که دعوا دکتر کردم قرص ال دی خوردم آمپول پرژسترون زدم که باز شم هرکار کردم مرتب میشدم برای سه ماه دوباره نامرتب میشدم از آخر مرتب نشدم که نشدم در حینش بچه هم میخاستم نمیشود از وقتی که رفتم پیش این دکتر گیاهی ۸ماهه مرتبم دوماهه حامله ام