2777
2789
عنوان

خانوما کمک

81 بازدید | 13 پست

من الان از دیشب ال دی مصرف کردم امشب هم دومین شب بود 

امشب رابطه محافظت نشده داشتم امکانش هست که اتفاقی بیفته

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله احتمالش خیلی زیاد ماه اول حتما باید جلوگیری کنی

وای نگو پس 

فردا برم اورژانسی بخرم

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
میگن باید از یک ماه قبل بخوری تا اثرش داشته باشه

وای باید فردا برم اورژانسی بخرم

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
قرص اورژانسی بخور

فردا برم بخرم میشه الان از کجا گیر بیارم

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
بنظرمن نمیشی من همینکارو کردم قرص خوردم ولی باردار نشدم ولی محکم کاری کنی بدنیس

فردا برم بخرم قرص اورژانسی میشه؟

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
اره تا۴۸ساعت امکانش هست چندروز بعدشم پریود میشی

باشه پس 

فردا میرم میخرم میخورم

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز