2789
عنوان

مشهدی ها

146 بازدید | 12 پست

ببخشید دوستانی که از مشهدن اونجا زتدگی میکنن 

یا زندگی کرده بودن

بگن مشهدی ها چطورن؟؟خیلی خیلی مذهبین؟بیشتر تو زمینه مذهبی بودن مبخوام بدونم

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

اتفاقا زیاد مذهبی نیستن فقط بعضی محله هاش ولی در کل معمولی ان

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من مشهددزندگی میکنم. به نسبت شهرهای دیگه آدم مذهبی و بعبارتی مردای غیرتی بیشتری داره از نظر تعصب رو حجاب و اینا. البته این موضوع خیلی بستگی به محله و خیابونی که زندگی میکنن داره خب اطراف پایین مذهبی و بسته تر و به همون نسبت خیابونای بالا راحت ترن از نظر این مسائل

من تنها یک درد و رنج را می شناسم و آن درد تبدیل نشدن به چیزی است که تواناییش را داریم ...

خخخ طرف سجاد و هفت تیر که خیلی راحتن کلا مثل همه ی شهرای ایرانه همه جور قشری هست .طرف حرم فقط مومن های چادرز و عربها زیادن والا همه جور قشری هست

هر چی آرزوی خوبه مال تو دوستم

@مریدی1373  

میخای بیای مشهد زندگی کنی🧐

(میتونید رها صدام کنید🙋‍♀️)وقتی مرا "نفسم" خطاب میکنی.... نفسم میگیرد.... نمیدانم از شوق بودنت است.... یا از تصور نبودنت....... کنارم بمان ای خوبترین خوب ها...... نفس من بند نفس های توست خوب من....
@مریدی1373     میخای بیای مشهد زندگی کنی🧐

شوهرم گفت چند تا نیرو دارن میفرستن مشهد خونه هم میدن میخوای بریم تا پول خونه جدید جور شه ولی شرایط شوهرم رو نخواستن درحقیقت چند تا فنی کار میخواستن بفرستن...بعدشم اینکه پول خونه جور شد دیگه مام نرفتنی شدیم😊😊

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
شوهرم گفت چند تا نیرو دارن میفرستن مشهد خونه هم میدن میخوای بریم تا پول خونه جدید جور شه ولی شرایط ش ...

اهوم اگ میومدین خوب بود از بوشهر ک میخای بری بهتره😬

(میتونید رها صدام کنید🙋‍♀️)وقتی مرا "نفسم" خطاب میکنی.... نفسم میگیرد.... نمیدانم از شوق بودنت است.... یا از تصور نبودنت....... کنارم بمان ای خوبترین خوب ها...... نفس من بند نفس های توست خوب من....
اهوم اگ میومدین خوب بود از بوشهر ک میخای بری بهتره😬

اره😅😅😄

خصوصا بخاطر حرم😍😍

ولی خب قسمت نبود دیگه😊😊🤗

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792