2789
عنوان

لاغری

96 بازدید | 9 پست

سلام خانوما من اضافه وزن دارم قدم ۱۷۰ وزنم ۹۰ 

هستش  و تنبلی تخمدان و کم کاری تیروئید دارم 

و میخوام باردار بشم دکتر گفته چاقی یه راه حل بدین برای لاغری ممنون میشم 

میشه واسه منم دعا کنید 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

رژيمش اين طوريه ك نخوري نيست!

هر ي ساعت و نيم ي بار اجازه داري اندازه مشت كف دست ي چي بخوري!مثلا ي پرتقال

يا اگر زرد الوعت دو يا سه تا.

نهار اگر خورش هست هر چ قدر ميخواي خورش ولي برنج فقط ي كفگير اگر شبيه لوبيا پلوعه يك و نيم كفگير.

تا خود شبم ي ساعت نيم ي بار ميخوري اصلا گرسنه نميشي.

بعدشم دو وعده غذايي اجازه داري بخوري يا صبحانه نهار

نهار شام صبحونه رو حذف كني ميل خودته من صبحانه نهار ميخورم.

حتي اگز ميخواي سالاد بخوري تو ي ساعتو نيم بعديت اين طوري نباشه با غذا بشيني بخوري.

من سبوس برنج دم ميكنم ميخورم حالا ك برنجم كم شده.اصلا موهام نميريزه.جوانه گندمم دم ميكنم باز!

ويتامين سي و اهنم مصرف دارم.

خلاصه اخر رژيمه.من شاما سيبو دارچين ميريزم روش ي كم كوچيكككك كره رو شعله يكم حرارت ببينه ميخورم.

خلاصه همين حسابيييي كم ميكني اصلا ام گرسنه نميشي.

خالا حواست باشه خيلي شيريني نخوري حتي ي ساعت نيمت ميتوني ب اندازه مشت پفك بخوري !🤗🤗🤗ولي ي مشت ها

پاداش ایمان(قانون جذب) و تجسم خلاق،ظهورش تو زندگیته  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز