2777
2789
عنوان

شوهر عزیزم😭😭😭😭

849 بازدید | 40 پست

دارم میمیرم 😭😭😭شوهرم قرار بود  بره جایی

از ساعت 10صب هرچی زنگ میزنم دردسترس نیست

گوشی دوستشم خاموشه

تورو خدا بادلای  پاکتون دعا کنید سالم باشه😢😢😭😭😭

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿

انتنش پریده نگران‌نباش

🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد 🌸👇     لینک تاپیک های مفید🔗    ❤خدایا شکرت💚خدایا شکرت💚خدایا شکرت🌸لطفا کتاب خوب سراغ داشتید بهم معرفی کنید🤩🤩🤩🤩 دعای افزایش رزق و روزی👈یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی. ❤سلام بر حسین                                                                                    السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین❤یا ابوالفضل العباس ادرکنی💚یا رقیه💚یا علی اصغر🤩💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به دلت بدرا نده ان شاءالله زودمیزنگه بهت❤

        ❤💞بر چهره ی دلربای مهدیصلوات💞❤                       اللهم صل علی محمد وآل محمد                                           وعجل فرجهم                                                      

اصلا نگران نباش اونجا آنتن ندارن ۱۴۰ بار بگو یا جواد الاءمه ادرکنی

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!دخترم تنهاتر...!!!و پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشق قدیمم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!!!

ایشالا اومدش دعواکن داد بیداد که کجا بودی حال خودتم جامیاداسی



خودتم الان اینجوراروم کن بگو اومد بیچارش میکنم

خخخخخ منکه اینجورم

اگه ازم بپرسن مهم ترین چیزی که توزندگی یادگرفتی چیه؟میگم اگر هرجای زندگی حالت با کسی یا چیزی خوی نبود ترکش کن...میگم هیچ چیزی توزندگی مهم ترازحال خوبت نیس...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز