2777
2789

من مامان اردیبهشتم انشاالله🤲

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام منم بچم اگه خدا بخواد اردیبهشتیه 😁ولی دوس دارم زودی برم تو ماهای چارن و پنجم.بس که درد کمر داد ...

 بسلامتی گلم  این دردا طبیعی 😬درد اور زود میگذر گلم

خداجونم شکرت😍

سلام دوستان. من امروز دو روزه که عقب انداختم. روز موعد پریودم رفتم آز خون دادم منفی بود. امروز هم بی بی چک گذاشتم منفی بود. دوره هام ۲۴ روزه هست و گاهی ۲۵ روز هم میشه اما خیلی کم شده که ۲۶ روز بشه. نمی دونم باردارم یا نه 

خداکنه ۵ روز دیگه بی بی بزنم دوخط ببینم از خوشحالی جیغ بکشم 

☆خدا☆ تنها انیسی است که مانوس خود را هرگز رهانمیکند.......ان شاالله یه روزی دامن همه ی زنان سرزمینم سبز از وجود فرزند بشه و طعم مادربودن رو بچشن آمین...برای سلامتی دوقلوهام یه صلوات لطفا....
من ۲۴اسفندم دعا کنین بیوفته فروردین 😂😂

منم بیست و دوم اسفندم اخرین پریودیت کی بود؟

قرارمون چی شد  که بی قرار قرار هم باشیم   حسین هرچی که پیش اومد    باید کنارهم باشیم    من رویه خاک وتو سوار مرکبی    من تویه قلب تو     اما تو چشم زینبی     آهسته تر برو بزار منم باهات بیام    حسین دیگه نمیکشه پاهام که پا به پات بیام    کجا میخایی بری  حسین این دم اخری چقدر    شبیه مادری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792