2777
2789

برای منم دعاکنید خدا یه بچه ی سالم و صالح بهم بده

ممنون 😘

به تعدادآدمهایروی کره ی خاکی،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد!!پس این را بپذیر:کسی که تفکرش باتو متفاوت است انسان دیگریست....
😂😂😂😂😂خیفی جنبم بالا😉😂😂😂😂😂اون خواهرشوهر عزیزت کجاستتتت 

خبرش ازش خبر ندارم همش قر دادناش جلو چشممه😂😂😂😂😂

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا اتفاقا جاریم اسفندیه ولی باهم خوبیم

ای بابا😂😂 ایشالله ب سلامتی بغل بگیریش 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
 

چرا ناراحتی 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
دوستای گلم من دوقلوباردارم.دوهفته دیگه میرم تعیین جنسیت.ازتون میخام برام صلوات بفرستین اول بچهام سال ...

ای جان 😍بسلامتی گلم  حتما گلم  ان شاءالله همونی که میخوای باشن❤❤❤

خداجونم شکرت😍
منم سه ماه دیگه اقدام میکنم.منو خاهرم با هم.خدایا یه نی نی تپلی ب منم بده    

😍😍😍😍الهی ان شاءالله همون ماه اول دوتاتون میوه وجودتون بیاد تو دلتون😙😙😙😗

خداجونم شکرت😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792