2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😲😲واقعا؟!!!

اوهوم گفته شوهرم مشکل داره بعد من جلوگیریم طبیعی بود بیشور گفت طبیعی جلوگیری نیس درواقع شما این سه سالم باردار نشدی😐😐 من خیلی ناامید شدم بعد رفتم پیش ی دکتر دیگه گفت اصلا این ازمایشا لازم نیس جلوگیریتم درست بوده شما یسال اقدام نشد بیا من ازمایش مینویسم برات ماه اول باردار شدم 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
 هرچی باشن فقط سالم سالم😍😍 بهم نگفت  

تو برگه سونو مینویسه گلم .من هشت هفتم تموم شده بود رفتم برای تشکیل قلب .تو برگه نوشته بود قدامیه. 

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
تو برگه سونو مینویسه گلم .من هشت هفتم تموم شده بود رفتم برای تشکیل قلب .تو برگه نوشته بود قدامیه.&nb ...

واسه منم ننوشتن و نگفتن☹

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
بسلامتی عزیزم.منم فروردین بدنیا میاد.چند هفته جنین رو دید و قلبش رو؟

معمولا ۸هفته میرن برای تشکیل قلب.

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
من دوروزه  فهمیدم باردارم ب حساب خودم اردیبهشت ب دنیا میاد منم هستم

خوش اومدین هم خودت هم نی نیت 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
بسلامتی عزیزم.منم فروردین بدنیا میاد.چند هفته جنین رو دید و قلبش رو؟

سلامت باشی گلم یه بار رفتم ساک بارداری دیدن 

8 هفته و 6 روز رفتم هم جنین وقلبش دیدم خداروشکر خوب بودن

خداجونم شکرت😍
ما اینماه اقدام کردیم انشالله ک منم مامان بشم

انشالله

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
اره. 😍دوقلوها مامانم خودم بزرگ‌کردم دلم میخواد بعدی دوقلو باشه😆

ای جانم به سلامتی خیلی خوبه روحیشو داشته باشی بتونی خوب تربیتشون کنی

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز