2733
2739

سلام دوستان، 

این کلیپِ 26 دقیقه ای 👇 به شدت ارزشِ دیدن و شنیدن داره، چکیده هزاران کتابِ روانشناسی و یوگا و 

تکنیک‌ِ کسبِ ثروت و قدرتِ ذهن و انرژیه مثبت و قانونِ جذب و رازِ موفقیت و خودسازی و تقویِت  اراده و تقویتِ ذهن و..... هست. 

در این کلیپِ 26 دقیقه ای تکنیکی آموزش داده میشه که با انجام دادنِ اون، به راحتی به تمامیه این مفاهیم و تکنیک‌ها دست پیدا می کنید. واقعا عالیه.


https://www.google.com/url?sa=i&source=web&cd=&ved=2ahUKEwi3lI6Ex8nkAhVFYVAKHRnwA2IQzPwBegQIARAC&url=https://www.aparat.com/v/0DBtd/%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5_%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87_%D9%88_%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86_%D8%AF%D8%B1_%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF_%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2&psig=AOvVaw0t1H5WlVxxKmfz4Iqalpib&ust=1568318286401391

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
سلام آخه تاپیک قبلی مشکل داشت، وقتی درست شد دیگه خیلی‌ها رفته بودن 

عه ولی برای من باز شده. ممنون بازم از این فیلم ها بزار

Cake_deser_khanegi_vanilla  ممنون میشم فالو و لایک کنید. اگه سوالی دارید تو پیجم در خدمتتون هستم. ❤️
عه ولی برای من باز شده. ممنون بازم از این فیلم ها بزار

🏵️🏵️🍃🏵️🏵️🍃🏵️🏵️🍃🏵️🏵️🍃

(( من خودم هم برادر جوون از دست دادم هم چهار ماه پیش پدرم از  پیشمون رفت هر دو بار هم به طور ناگهانی و در عرض چند ساعت اتفاق افتاد بدون اینکه بیماری داشته باشن . تو اون شرایط و حال بدم دقیقا یک ماه بعد از فوت پدرم در عین حال که از دست دادن عزیز برام سخت بود و هر روز کارم گریه و شیون بود طوریکه حتی بچه یک و نیم ساله امو ول کرده بودم بهش نمی رسیدم اما برام سوال بود که الان عزیزام کجان ؟ در چه وضعیتی هستن ؟ واقعا مرگ آخر زندگیه؟ اونا الان منو می بینن و از حالم خبر دارن ؟ وخیلی سوالای دیگه راجع به اینکه بعد از مردن چی میشیم و کجا می ریم ؟ توی اینترنت جستجو کردم با پدیده ای به اسم NDE آشنا شدم یعنی  ( تجربه نزدیک به مرگ) .

یعنی افرادی که به دلیل تصادف یا ایست قلبی یا جراحی برای چند دقیقه مردن و روحشون از بدنشون جدا شده حتی دکترها مرگشون رو اعلام کردن ولی دوباره به زندگی برگشتن و زنده شدن .)) 👉 این قسمتی از پستِ اولِ من توی تاپیکیه که تویِ اون، تجاربِ مرگِ موقتِ افراد ایرانی و خارجی رو گذاشتم و بعضی کاربران نی نی سایت هم تجارب مرگ موقتی که داشتن رو تعریف کردن. 

👤👤👤هدفم هم از ایجاد این تاپیک این هست که افراد بیشتری با این واقعیت ها آشنا بشن و بدونن ما فقط جسم مادیه عزیزانمون رو از دست می دیم ولی روح اونها که اصل و واقعیت وجودیشونه همچنان زنده و جاوید و هشیار و آگاه به ما و احساساتمونه و اونا دارن توی اون دنیا به زندگیشون ادامه می دن و در جهان دیگه ای متولد شدن و زندگی جدیدی رو شروع کردن، سفر اونا هرچند برای ما غم انگیز و دردناکه و ما رو دچار دلتنگی می کنه ولی اونا نمُردن و زنده هستن و یه روزی دیدارمون دوباره تازه میشه و تا اون روز صبر و توکل به خدا و فرستادن خیرات و کار نیک برای اونها، بهترین چیزه که هم به ما و هم به اونا کمک میکنه.  من با خوندن تجربه مرگ موقت این افراد، دیدم نسبت به مرگ و جهان آخرت عوض شد و دوباره شادی و سرزندگیمو پیدا کردم البته دلتنگ پدر و برادرم میشم که این طبیعیه ولی دیگه بی‌تابی و دیگه زندگیم مختل نیست. 

🌸🍃 لطفا مطالب تاپیک رو  به کسانی هم  که مرگ عزیز براشون سخت و ناگوار هست  انتقال بدین ، انشااله به آرامششون کمک بشه.🙏🙏🙏 🌸🍃

🌺🌺🌺🌺مخصوصا صفحه 7رو کامل وبا دقت بخونید،تاکید می‌کنم صفحه7رو تا آخر بخونید🌺🌺🌺🌺

. آدرس تاپیک 👇

https://www.ninisite.com/discussion/topic/2966111/سلام-ازهمه-دوستای-گلم-که-از-داغ-عزیزشون-دارن-رنج-می?page=7

2738
چه کار خوبی میکنی. و چه بهتر که به زندگی برگشتی. همیشه بخند

چه هنرمند و کدبانویی هستی شما😃، آفرین🤩

 چه تاپیکهای عالی داری😍، ممنون از وقت و انرژی که میزاری🙏 حتما می رم استفاده میکنم. خیلی عالی👌👌👌

چه هنرمند و کدبانویی هستی شما😃، آفرین🤩  چه تاپیکهای عالی داری😍، ممنون از وقت و انرژی که میز ...

قربونت برم مهربون. باعث افتخار منه

Cake_deser_khanegi_vanilla  ممنون میشم فالو و لایک کنید. اگه سوالی دارید تو پیجم در خدمتتون هستم. ❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دوستم و خودم

celestia | 7 ثانیه پیش

دوست مجازی

_ela | 6 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز