2703
2553

سلام دوستان، 

این کلیپِ 26 دقیقه ای 👇 به شدت ارزشِ دیدن و شنیدن داره، چکیده هزاران کتابِ روانشناسی و یوگا و 

تکنیک‌ِ کسبِ ثروت و قدرتِ ذهن و انرژیه مثبت و قانونِ جذب و رازِ موفقیت و خودسازی و تقویِت  اراده و تقویتِ ذهن و..... هست. 

در این کلیپِ 26 دقیقه ای تکنیکی آموزش داده میشه که با انجام دادنِ اون، به راحتی به تمامیه این مفاهیم و تکنیک‌ها دست پیدا می کنید. واقعا عالیه.


https://www.google.com/url?sa=i&source=web&cd=&ved=2ahUKEwi3lI6Ex8nkAhVFYVAKHRnwA2IQzPwBegQIARAC&url=https://www.aparat.com/v/0DBtd/%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5_%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87_%D9%88_%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86_%D8%AF%D8%B1_%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF_%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2&psig=AOvVaw0t1H5WlVxxKmfz4Iqalpib&ust=1568318286401391

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
سلام آخه تاپیک قبلی مشکل داشت، وقتی درست شد دیگه خیلی‌ها رفته بودن 

عه ولی برای من باز شده. ممنون بازم از این فیلم ها بزار

Cake_deser_khanegi_vanilla  ممنون میشم فالو و لایک کنید. اگه سوالی دارید تو پیجم در خدمتتون هستم. ❤️
عه ولی برای من باز شده. ممنون بازم از این فیلم ها بزار

🏵️🏵️🍃🏵️🏵️🍃🏵️🏵️🍃🏵️🏵️🍃

(( من خودم هم برادر جوون از دست دادم هم چهار ماه پیش پدرم از  پیشمون رفت هر دو بار هم به طور ناگهانی و در عرض چند ساعت اتفاق افتاد بدون اینکه بیماری داشته باشن . تو اون شرایط و حال بدم دقیقا یک ماه بعد از فوت پدرم در عین حال که از دست دادن عزیز برام سخت بود و هر روز کارم گریه و شیون بود طوریکه حتی بچه یک و نیم ساله امو ول کرده بودم بهش نمی رسیدم اما برام سوال بود که الان عزیزام کجان ؟ در چه وضعیتی هستن ؟ واقعا مرگ آخر زندگیه؟ اونا الان منو می بینن و از حالم خبر دارن ؟ وخیلی سوالای دیگه راجع به اینکه بعد از مردن چی میشیم و کجا می ریم ؟ توی اینترنت جستجو کردم با پدیده ای به اسم NDE آشنا شدم یعنی  ( تجربه نزدیک به مرگ) .

یعنی افرادی که به دلیل تصادف یا ایست قلبی یا جراحی برای چند دقیقه مردن و روحشون از بدنشون جدا شده حتی دکترها مرگشون رو اعلام کردن ولی دوباره به زندگی برگشتن و زنده شدن .)) 👉 این قسمتی از پستِ اولِ من توی تاپیکیه که تویِ اون، تجاربِ مرگِ موقتِ افراد ایرانی و خارجی رو گذاشتم و بعضی کاربران نی نی سایت هم تجارب مرگ موقتی که داشتن رو تعریف کردن. 

👤👤👤هدفم هم از ایجاد این تاپیک این هست که افراد بیشتری با این واقعیت ها آشنا بشن و بدونن ما فقط جسم مادیه عزیزانمون رو از دست می دیم ولی روح اونها که اصل و واقعیت وجودیشونه همچنان زنده و جاوید و هشیار و آگاه به ما و احساساتمونه و اونا دارن توی اون دنیا به زندگیشون ادامه می دن و در جهان دیگه ای متولد شدن و زندگی جدیدی رو شروع کردن، سفر اونا هرچند برای ما غم انگیز و دردناکه و ما رو دچار دلتنگی می کنه ولی اونا نمُردن و زنده هستن و یه روزی دیدارمون دوباره تازه میشه و تا اون روز صبر و توکل به خدا و فرستادن خیرات و کار نیک برای اونها، بهترین چیزه که هم به ما و هم به اونا کمک میکنه.  من با خوندن تجربه مرگ موقت این افراد، دیدم نسبت به مرگ و جهان آخرت عوض شد و دوباره شادی و سرزندگیمو پیدا کردم البته دلتنگ پدر و برادرم میشم که این طبیعیه ولی دیگه بی‌تابی و دیگه زندگیم مختل نیست. 

🌸🍃 لطفا مطالب تاپیک رو  به کسانی هم  که مرگ عزیز براشون سخت و ناگوار هست  انتقال بدین ، انشااله به آرامششون کمک بشه.🙏🙏🙏 🌸🍃

🌺🌺🌺🌺مخصوصا صفحه 7رو کامل وبا دقت بخونید،تاکید می‌کنم صفحه7رو تا آخر بخونید🌺🌺🌺🌺

. آدرس تاپیک 👇

https://www.ninisite.com/discussion/topic/2966111/سلام-ازهمه-دوستای-گلم-که-از-داغ-عزیزشون-دارن-رنج-می?page=7

2714
چه کار خوبی میکنی. و چه بهتر که به زندگی برگشتی. همیشه بخند

چه هنرمند و کدبانویی هستی شما😃، آفرین🤩

 چه تاپیکهای عالی داری😍، ممنون از وقت و انرژی که میزاری🙏 حتما می رم استفاده میکنم. خیلی عالی👌👌👌

چه هنرمند و کدبانویی هستی شما😃، آفرین🤩  چه تاپیکهای عالی داری😍، ممنون از وقت و انرژی که میز ...

قربونت برم مهربون. باعث افتخار منه

Cake_deser_khanegi_vanilla  ممنون میشم فالو و لایک کنید. اگه سوالی دارید تو پیجم در خدمتتون هستم. ❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز