2789
عنوان

بیاید

26 بازدید | 4 پست

یه خال گوشتی توسربچمه که موقع تولد نبود بعدازچهلش درامد خال رو سرشه بردم پیش متخصص نوزادان گفت همانژیوم اسمشه گفت نگران کننده نیست شما داشتین کسی ایجورباشه برطرف شده باشه دیگه اثاری ازش نباشه خیلی نگرانشم که بزرگترنشه نوبت گرفتم پیش متخصص پوستم ببرمش

اطلاعی ندارم دراین مورد.نگران نباش عزیزم چیزی نیست نهایتش اگرهم بخادبزرگ شه برش میدارن.البته من خال توچشم دیدم که گوشتی باشه .یه نوزادبودقسمت مژه هاش خال گوشتی کوچیک داشت بعدکه دیدن بزرگ میشه بایه عمل کوچیک برش داشتن

زيبايي انسان در چيست؟ روزي شاگردان نزد حکيم رفتند و پرسيدند: «استاد زيبايي انسان درچيست؟» حکيم 2 کاسه کنار شاگردان گذاشت وگفت: «به اين 2 کاسه نگاه کنيد اولي ازطلا درست شده است ودرونش سم است و دومي کاسه اي گليست و درونش آب گوارا است، شما کدام راميخوريد؟» شاگردان جواب دادند: «کاسه گلي را.» حکيم گفت: « آدمي هم همچون اين کاسه است. آنچه که آدمي را زيبا ميکند درونش واخلاقش است. بايد سيرتمان رازيباکنيم نه صورتمان را»

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بعد چن وقت ازبین رفت

داداشم حدود فک‌کنم ۳ ماهگی اینا این اتفاق براش افتاد تو حموم‌مامانم دید، کوچیک بود بعد بزرگ تر شد نترس بعدش کم کم بادش خوابید. فک کنم یه یه ماهی طول کشید ببین فقط یادمه که تا میخواد جاش کم کم خوب بشه طول میکشه، چون مال خیلی سال پیشه منم اون موقع بچه بودم زیاد یادم نمیاد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز