2777
2789
عنوان

لتروزول

| مشاهده متن کامل بحث + 1029 بازدید | 75 پست
من آمپول نزدم بخاطر دختر شدن نباید همون شب میکردم ولی از ذوقم که فولیکول ۲۴ داشتم اقدام کردم ! بعدش ...

من روز یازدهم فولیکول ۱۸داشتم دکترم گفت فرداش اچ سی جی بزنمو ۳۶ساعت بعدش اقدام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم حس درد پریود دارم بااینکه هنوز دوهفته مونده .. خدا خودش بهترین حس هارو بهمون ببخشه الهی آمین

من دل درد پرس دارم تكرر ادرار يبوست سنگيني سينه اصلا يه وضعيم

من روز یازدهم فولیکول ۱۸داشتم دکترم گفت فرداش اچ سی جی بزنمو ۳۶ساعت بعدش اقدام

منم یازدهم که رفتم منتظر بودم بگه دوسه روز بعد آزاد میشه که گفت الان داره آزاد میشه ! شوک شدم اولین بار بود لتروزول میخوردم 

متاهل هستم
میگن ادارا صبح غلیظ تر بهتر نشون میده منم البته تو نی نی سایت خوندم ،خالا اگر خیلی دوست داری الان بر ...

نه بابا من سر دوتا بچه شبا بيبي ميزدم فرقي نميكنه فقط سعي نكن با اب از  بدي اب بخوري رقيق ميشه اما اگر اب نخوري تا ادرارت بياد نه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز