2777
2789

تخمدانت تحرییک شده.سعی کن فردا بری سونو.حتما اقدام بری از امروز تا ۱۰ شب

سقط مکرر داشتم به همراه تنبلی  تخمدان و ذخیره نیم  با اصلاح سبک به روش فلورا تاجیکی و تغییر مسیر زندگی صاحب نی نی شدم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره اقدام از بعد پریودم دارم سونو چی!؟چند روز پیش رفتم سالم بود

شاید فولیکولت لازم باشه آمپول بزنی آزاد شه.ان شالله نتیجه میگیری

سقط مکرر داشتم به همراه تنبلی  تخمدان و ذخیره نیم  با اصلاح سبک به روش فلورا تاجیکی و تغییر مسیر زندگی صاحب نی نی شدم  

به خاطر تخمک گذاریه. منم این ماه اولی بود که کلومفین خوردم. ۱۰ تا روزی دو تا . روز ۱۱ رفتم سونو چندتا فولیکول داشتم دکتر گفت به خاطر همین زیر دلم درد میکنه

خدایا ممنونم ازت.. خودت ازمون محافظت کن

اين ماهم لتروزول خوردم دو روزه عقب افتاده پرم زير دلم نزديك يه هفتس گرم ميشه و ول ميكنه ترشحات داغ ميريزه ازم خيلييي زياد ولي همش فكر ميكنم خون اومده ولي ميبينم شفاف و بي بوعه يبوست كرفتم نفخ دارم دمايه بدنم همش بالا پايين كلافم اصن يه وضعيم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز