2777
2789

ویه چیزی بگم که امیدوارتربشین من سایزتخمدانام به شدت کوچیک شده بود.پریودمیشدم ولی دکترامیگفتن داری یاعسه میشی حالانمیدونم معجزه پیاز کناربقیه چیزایی که گفتم بوده یاچی....به طرزباورنکردنی درعرض چندماه سایزتخمدانام نرمال شده...هوووووررررااااا😍😍😍😍

لطفاهرکی ازپیازدرمانی نتیجه گرفته علت ناباروریش چندسال منتظره وچه کارایی روانجام داده وباچنددوره پیازدرمانی جواب گرفته بذاره تابچه هاباامیدشروع کنن..مرسی عزیزان.انشاالله همه منتظرابه حق این ماه عزیزجواب بگیرن😌😌😌

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خودم اسمم زهراس.هشت ساله منتظرنی نی ام.بیست وشش سالمه.عکس رنگی گرفتم.لاپاراسکپی کردم.آی و آی کردم.یه دودوره لتروزول وکلومیفن وامپولای هاش ام جی وهاش سی جی زدم.ودراخرمیکرو که پانکچرکردنند کلاچهارتاتخمک کشیدن ولی اصلالقاح انجام نشد.دوسال کامل درمان رورهاکردم ولی دوماهه که پیازدرمانی رودرکنارچیزایی که گفتم شروع کردم 

بچه هاخواهش میکنم کسایی که تجربشودارندویانتیجه گرفتندبیان اینجااطلاع بدن تاکسایی که مثل مامشکل دارندازاین روش خبرداربشن واستفاده کنندانشاالله که نتیجه ببینند

دیفن جان مشکلتون چی بودچندوقت منتظربودین

نمیدونم،دکتر می گفت مشکلی ندارم،ولی گویا فولیکول هام کوچک بودن،فقط 6 ماهی بود اقدام می کردم،نمیشد،تا پیازدرمانی کردم همون ماه باردارشدم. 

چطوراستفاده کردی دیفن جان.به همون روشی که من گفتم وایاکامل روزی دوباروخوردی وازچندم پریودیت شروع کرد ...

دقیق یادم نیست،ولی پریودم که تموم شد روزی یکبار خوردم، حتی رعایت نکرده بودم قبل ناهار یا شام باشه،فقط خوردم، تا روز تخمک گذاری ادامه دادم،دیگه نخوردم، همون ماه جواب داد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792