2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خود پاییز و بارون رو خیلی دوست دارم فقط چون هوا زود تاریک میشه یکم دلم میگیره

آیا معنی کلمه سپاس را میدانید ؟ سپاس کلمه ای ایرانیست و یادگار زرتشت که همواره میگفت سه چیز را پاس دارید:پندار نیک ( پاس یک ) گفتار نیک ( پاس دو ) کردار نیک ( پاس سه)...سه پاس ؛ پاسداشت و پاسداری از سه نیک. ایرانیان با گفتن " سپاس " به یکدیگر یاداور این سه مورد مهم میشدند.

من از پاییز متتتتننننننفففففررررررممممممم 

یعنی از شهریور افسردگی میگیرم که قراره پاییز بیاد و روزا کوتاه بشه، از سرماخوردگی و ویروسای جدید هم که نگم برات   

همیشه برنده باش ،آدم بازنده طرفدار نداره

نه. هوا قشنگه بارون میاد برگا زرد میشن زمین میریزن. انگار طلا رو زمین ریخته

خانوادم بهم میگن کجایی پس هیچوقت خونه نیستی/دوستام میگن کجایی پس هیچوقت نیستی/فامیلا همش میگن نیستی هیچوقت کجایی پس/من واقعا کجام پس؟!🤔             خواهشا یکی پیدام کنه بذاره سر جام😄
قبلا اره .از پاییز و زمستون متنفر بودم. ولی الان چند ساله بیصبرانه منتظر پاییز و زمستونم.منتظر بارون ...

خخخخخخخ عیول

یکی هست...توقلبم...که هرشب واسه اون می نویسمو اون گاوه:)
قبلا اره .از پاییز و زمستون متنفر بودم. ولی الان چند ساله بیصبرانه منتظر پاییز و زمستونم.منتظر بارون ...

عالی وصف کردی خدایی چه قدر باحال! یاد قدیما افتادم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز