2777
2789

از مکه برام آوردن ولی نتونستم سر کنم پارچش خیلییی زیاد بود و نمیتونستم جمعش کنم 

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اون اصیل ها که مال خودشونه واقعا( نه از اینا که به اسم عبا میفروشن) واقعا جمع کردنش سخته ما بلد نیستیم

با دو دسته آدم نمی شود بحث کرد : بی سواد و با سواد (( سمفونی مردگان، عباس معروفی))
آره من هميشه ميپوشم چرا؟؟

راستش میخوام به چادر بخرم که برای دانشگاه راحت باشه استینم نداشته باشه وقتی میپوشم یکم بره بالا ساق دستام ک با روسریم سته مشخص باشه 

این چادر چطوریه میگید تجربتونو؟

اون اصیل ها که مال خودشونه واقعا( نه از اینا که به اسم عبا میفروشن) واقعا جمع کردنش سخته ما بلد نیست ...

من یه چیزی میخوام برا دانشگا که سبک و راحت باشه چه مدلی بگیرم؟

آره من هميشه ميپوشم چرا؟؟

ميشه عكسشو ببينيم

قرار من با خدا اين شدكه.....من چشمهامو ببندم...دستمــٌ بذارم تو دست خدا وباهاش برم جلو....خٌـــدايا توي مسير دستمو ول نكني....مواظب سنگـاي جلوي پام باشي....من تا جايي چشمامو باز نگه داشتم كه ميدونستم چي خوبه و چي بد....ولي از اين به بعدش با تو.....من اسمشو ميذارم دوستي و تكيه به تو.....و تو اسمشو بذار تَوكٌـــل...ميدونم از توكل به هركس پشيمون ميشم ولي از توكل به تـــو هرگـــز....مواظبمون باش و هوامونو داشته باش❤️

اره داشتم اما كلا باهاش كلنجار ميرفتم اخرم روسريم كجو كوله ميشد چادرمم يه طرف ميرفت 😫واسه مراسماي عزا ميپوشيدم كه قبرستونو جارو كنم😐😒

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
آره من هميشه ميپوشم چرا؟؟


راستش میخوام به چادر بخرم که برای دانشگاه راحت باشه استینم نداشته باشه وقتی میپوشم یکم بره بالا ساق دستام ک با روسریم سته مشخص باشه 

این چادر چطوریه میگید تجربتونو؟

من داشتم.سخت بود،دادم نقاب زدند و کش وصل کردم.

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

من عبا دارم ولی اصلا بدرد دانشگاه نمیخوره.

پارچش خیلی زیاده.

اگه یچیز راحت میخوای

جلابیب یا بحرینی بخر

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز