2777
2789
عنوان

از شیر گرفتن

105 بازدید | 13 پست

  خانومای عزیز من یه هفته ست پسرمو از شیر گرفتم ولی شب ها همون تایم هایی که بیدار میشد واسه شیر بیدار میشه و نق میزنه اب میدم نمیخوره میگه بزار رو پا یعنی تا صبح من نمیخوابم اصلا کسی بچش اینجوری بوده؟تا کی خوابشون تنظیم نمیشه؟کاش بشع تا خود صبح بخوابه

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها

@dokhtarziba

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها

@مامان_محیصا_نفس  

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مامان های باتجربه بیاین بهم راحل بدین

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها

منم دخترم رو از شیر گرفتم. بچه شما چند وقتشه؟  دختر من دو بار بیدار میشه دفعه اول ساعت 2 که یا اب می دم یاز بغلش می کنم یا راه می برم تا دوباره بخوابه .   دفعه بعد ساعت 5 . که شیر پاستوریزه رو یک کم گرم می کنم یک قاشق عسل میریزم میدن بخوره 100 سی سی می خوره می خوابه تا 7 یا 7 و نیم . بعد بیداره دیگه.

داخل شیشه شیر خشک می ریختم یا شیر پاستوریزه میدادم دستش می گرفت می خوابید

البته یه شیشه دیگه گذاشته بودم تو اون اب بود بعدش میدان بهش

تو خواب خواب بود ولی شیر واب میخورد چندماه اینطور بود بعد کامل قطع شد دیگه تعداد بیدارشدناش به صفر رسید

خب عزیزم بهش وقتی بیدار شد تو لیوان شیر پاستوریزه بده

نمیخوره

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها
منم دخترم رو از شیر گرفتم. بچه شما چند وقتشه؟  دختر من دو بار بیدار میشه دفعه اول ساعت 2 که یا ...

۲۳ماهشه هیچی نمیخوره اصلا فقط نق و بهونه مثلا میگه چرا شلوار پامه شورت بپوش چرا اینجا خوابیدیم بریم اونور 

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها
ترنجبین هم دل دردش هم بیخوابی و نا ارامی و هم گرمیشو درمان میکنه رو بچه من خیلی تاثیر داشت

امتحان میکنم براش واقعا دیگه خیلی اذیتم شیرش میدادم بهتر بود خوابش

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها

عزیزم 

احتمالا گشنشه 

من بهش شام میدم و وقتی خوابید تو شیشه شیر بهش میدم 

قبلا هر یه ساعت بیدار میشد الان بیدار میشه ولی کمتر 

دختر منم نزدیک دو هفتس از شیر گرفتمش 

به مرور خوب میشه گلم 

دختر منم وقتی بیدار میشه اب نمیخوره یه کم رو پا مبزارمش میخابه 

براش سوره والعصر بخون 


هر وقت تایپک میزنم معنی اسم دخترمو میپرسن محیصا یعنی برگزیده. 
عزیزم  احتمالا گشنشه  من بهش شام میدم و وقتی خوابید تو شیشه شیر بهش میدم  قبلا هر ...

بخدا کامل سیریش میکنم زیاد بیدار میشه دیشب شب ششم بود بهش شیر ندادم زیاد بیدار میشه تا میزارمش رو پامم تا میخوام بزارمش زمین بازم بیدار میشه خودم داغونم از بیخوابی

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز