2777
2789
عنوان

با حقوق ۳

| مشاهده متن کامل بحث + 623 بازدید | 50 پست

ما با 3800 دقیقا 2 تومن بدهی و قسط و اینا میدیم با بقیشم زندگی میکنیم سه نفریم یکی هم تو راهه 

باید قناعت کنی اگر قراره اجاره خونه و اینا بدی هرررر چی دلت خواست خبری نیست 

الحمدالله رب العالمین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم خداروشکر کن همین هم می گیرین مانزدیک به نه ماه حقوق نمیدن بهمون همش بایی ازاین واون پول قرض کن ...

اخ عزیزم خداکمکتون کنه

من قوی ام چون ضعف های خودم رامی دانم ،من شجاعم چون اموخته ام وهم رااز واقعیت تشخیص  دهم  ،عاقلم چون ازاشتباهاتم درس می گیرم ،و...می توانم بخندم چون باغصه اشنا شده ام .
 ما چهار نفریم حقوق شوهرم تازه امسال دو تومن شده خیلی هم خوب خرج میکنیم ماهی یک تومن پس انداز م ...

واقعا چقد عالی،میشه بگین چجوری،ما فعلا دو.نفریم چندماه دیگه میشیم سه نفر2تومن حقوق یک تومن قسط داریم،ی تومن باقی مونده برای خرج خونه و کرایه همسرم و پول دکتر و قبض....همش وسط ماه تموم میشه انگار برکت نداره...واقعا خسته میشم گاهی

دختر قشنگم بهونه زندگی منو بابایی خوش اومدی ب زندگیمون،خدایا مواظب عشقم و دخترم باش
 ما چهار نفریم حقوق شوهرم تازه امسال دو تومن شده خیلی هم خوب خرج میکنیم ماهی یک تومن پس انداز م ...

جدا ؟؟؟یعنی با ماهی 1 میلیون که براتون میمونه با چهار نفر چه طوری خیلی خوب خرج میکنین؟؟؟امکان نداره 

الحمدالله رب العالمین 
🤔، من سه تو منم کم میارم خرج خودم یه نفر 

دختر ب ولخرجی خودم ندیده بودم نمیدونم تو دیگ پولارو چکار میکنی میخوری؟؟؟ من جهاز خودمو با پول تو‌جیبی خودم دادم 😂😂😂😂همشم مارک بوش و الجیه تو سه تومانو چکار میکنی؟ 

🤔، من سه تو منم کم میارم خرج خودم یه نفر 

خب شرایط و محیط زندگی هر کسی فرق داره 

برادر من با ماهی سه میلیون تو شهرستان  یه بچه کوچیک زندگیش خوبه 

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔
خوشبحالتون شوهر منکه بیکاره با اسنپ کار میکنه

اونم کاره عزیزم ،چقد درامدش میشه؟

من قوی ام چون ضعف های خودم رامی دانم ،من شجاعم چون اموخته ام وهم رااز واقعیت تشخیص  دهم  ،عاقلم چون ازاشتباهاتم درس می گیرم ،و...می توانم بخندم چون باغصه اشنا شده ام .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز