2777
2789
عنوان

کاردرمانی

323 بازدید | 21 پست

سلام مامانایی که بچشونو کاردرمانی کردن بیاین بگین نتیجه خوب بوده راضی هستین من دکنر واسه پسرم که ده ماهشه ۱۰جلسه کاردرمانی نوشت چون ۲۸هفته به دنیااومد امادکترکاردرمانی که چکش کرد گفت اندام های حیاتیش که باید روشون کاربشه خوبن نیازی نداره و فقط دستاش باید روشون کاربشه تا بتونه چهاردستوپابره سریع اوکی میشه نگران نباش هوششم خیلی خوبه لطفا بیاین بگین ممنون

سلام عزیزم نوزادایی که زود به دنیا میان روی علائمشون تاثیر می‌گذاره مثلا یکی تاخیر حرکتیه که باید بره کار درمانی یکی شلی بدن داره یکی سفتی که همش جزو cpحساب میشه دختر خواهر منم ۷ماهه به دنیا اومد و کمی تاخیر حرکی داشت و کار درمانی میره از نظر هوش مشکلی نداره این بچه ها گاهی این مشکلات که بالا گفتم روی اندام تاثیر می‌گذاره نه روی مغزو هوششون گاهی هم کودک با یه تشنج ساده اختیار از دست میده و باز هم نیاز به کاردرمانی  داره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من همراه خواهرم میرفتم کار درمانی یه مدت بچه یکم سختشونه سروصدا میکنن بازم بستگی به درصد مشکل داره که چه طوری ورزشش بدن اما فقط حواست باشه درمانگر(کسی که ورزشش میده)دلسوز باشه خودتم وقتی میری اونجا چشم از بچه برندار که بعضی از درمانگرا دلشون نسوخته برا اینجه بچه ها ورزش کنن و حرکات رو درست انجام بدن نیشگون ازشون میگیرن مراقب باش

من همراه خواهرم میرفتم کار درمانی یه مدت بچه یکم سختشونه سروصدا میکنن بازم بستگی به درصد مشکل داره ک ...

این درمانگره باراول که رفتم اخلاقش خیلی خوب بود ومهربون به نظر میومد خیلی با پسرم مهربون رفتار میکرد بااینکه همش گریه میکرد الان بچه خواهرت چطوره

تشنج ؟ نگران شدم چرا تشنج میکنن چطوری جلوشو میشه گرفت

نه عزیزم اونجا که تشنج نمیکنن😄 اصن ربطی به مشکل شما نداره نگران نشو من میگم همه گروهی رو میارن کار درمانی بعضی از بچه ها که قبلا تشنج داشتن و اندام از حرکت افتاده اونارم میارن تا ورزش کنن خوب شم

این درمانگره باراول که رفتم اخلاقش خیلی خوب بود ومهربون به نظر میومد خیلی با پسرم مهربون رفتار میکرد ...

خب عیبی نیس عادت میکنه دختر خاهرم الان خوبه بهتر شده میترسید پاشو زمین بزاره دسشتو ول کنه الان بزرگ شده از اون ماجرا خیلی وقته میگذره

اهاااترسیدم بخدا خب الان دختر خواهرت چند وقتشه خوب شده؟؟؟

نترس چیزی نیست الان ۸ سالشه بچگی میبردش الانم میبرتش گاهی یکی از پاشنه پاهاشو یکم  بالا میگرفت میبرتش که نرم بشه مثلا هفته ای یک بار 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز