2777
2789
پولتون جون باشه یعنی چی؟

اصالتا مال کجایی عزیزم؟

جوون در اینجا یعنی پولتون پر باشه

جمهوری گرونه ولی خوبه

برای سلامتی باباها، مامانها، نی نی هاشون، باباها و مامانهای منتظر، نی نی های تو راهی یه صلوات بفرستین  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم کلا شهر خوبی هست واسه زندگی؟

اره خوبه.خودم یزدیم.اهل کجایی؟

جمهوری قیمتا بسیار بالاس و صفاییه هم همینطور.

دوستم برای خونه دارشدنم یه صلوات میفرستی❤️   همراه چالش بهاری فیت شو وزن الان۷۹      👈هدف اول ۷۵     👈هدف دوم ۷۰   👈 هدف سوم ۶۵   👈هدف آخر ۵۵ 💪 
یزد یه شهر اروم کم سر و صداست مردمشم خیلی خوبن...ولی اگه دنبال تفریح و هیجان و خوشگذرونی هستی یزد به ...

دقیقا 

برای سلامتی باباها، مامانها، نی نی هاشون، باباها و مامانهای منتظر، نی نی های تو راهی یه صلوات بفرستین  
اتفاقا مشهد يزد خيلي بهم نزديكم من جديدا اومدم مشهد از يزد بدترررررر همش روضه😑😑😑😑

هههه نه الان اینطوریه 

طرقبه شاندیز چالیدره پارک ملت کوهسنگی و..وای عالیه

من ب امید خدا بلوار جمهوری همسرم خونه گرفتن

به سلامتی

انشالله براتون خیر و برکت داشته باشه و کنار یزدیها زندگی خوب و خوشی توی یزد داشنه باشین عزیزم😘😘

برای سلامتی باباها، مامانها، نی نی هاشون، باباها و مامانهای منتظر، نی نی های تو راهی یه صلوات بفرستین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز