اون جا رو نمی دونم.
اگه منظورت هزینه لباس آتلیه هست که اون هزینه نداره
اما توی تهران قیمهای مختلفی هست. من از دیوار یا آچا ره استفاده کردم خیلی راضی بود. خیلی مناسبه.
بعد هم الان زیاد آتلیه بچه ها رو نمی برن. در حد دو سه تا عکس. تو فضای باز .
روی پل و کوه و طبعیت و دوچرخه و .... طبیعی چقدرم قشنگ میشه. مثل اروپایی ها.
باز خواستی قبل از آتلیه یه نگاهی توی اینترنت بکن.