2789
عنوان

آتلیه

182 بازدید | 10 پست

سلام بچه ها خوبین.میخوام دخترمو ببرم آتلیه.بعد من چند تا عکس دیدم که بچه ها لباسای خیلی خوشگل تنشون بود مثلا لباس باباکرمی و اینجور لباسا.میخوام بدونم پدر و مادر خودشون خریدن یا آتلیه داره؟؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سمنانم 

اون جا رو نمی دونم.

اگه منظورت هزینه لباس آتلیه هست که اون هزینه نداره

اما توی تهران قیمهای مختلفی هست. من از دیوار یا آچا ره استفاده کردم خیلی راضی بود. خیلی مناسبه.

بعد هم الان زیاد آتلیه بچه ها رو نمی برن. در حد دو سه تا عکس. تو فضای باز . 

روی پل و کوه و طبعیت و دوچرخه و .... طبیعی چقدرم قشنگ میشه. مثل اروپایی ها. 

باز خواستی قبل از آتلیه یه نگاهی توی اینترنت بکن.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز