2777
2789

میگن که خوبه ولی من امتحان نکردم همه شیری رو امتحان کردم به جز نان یک فقط پری نان استفاده کردم اونم چندروز بخاطر نارس بودن الان که دیگه آپتامیل میدم ازکی شروع کردی؟

اگه بالانمیاره ویبوست نداره حتماخوبه بهش میسازه چون نان رو بعضیا باعث یبوست میشه

به خداوند اعتماد کن...گاهی بهترین را بعد از سخت ترین به تو می دهد💫✨💫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگن که خوبه ولی من امتحان نکردم همه شیری رو امتحان کردم به جز نان یک فقط پری نان استفاده کردم اونم ...

نمیدونم یبوستو چطور تشخیص بدم 

وقتی میخواد پی پی کنه صورتش از زور زدن قرمز میشه و ب خودش فشار میاره

نمیدونم طبیعیه یا یبوسته

از 15 روزگی...


نمیدونم یبوستو چطور تشخیص بدم  وقتی میخواد پی پی کنه صورتش از زور زدن قرمز میشه و ب خودش فشار ...

عزیزم پسر من روهمین شیرخشک نان وببلاک یبوست میشد طوری که خیلی فشار به خودش میاورد ادامه دار بود مثواصل کاری مدفوعش حالت پشکلی وسخت وبهم چسپیده بود ولی این شیری که میدم یک خورده زور میزنه که طبعیه باید زور بزنن ولی مدفوعش خمیری شله

به خداوند اعتماد کن...گاهی بهترین را بعد از سخت ترین به تو می دهد💫✨💫
نمیدونم یبوستو چطور تشخیص بدم  وقتی میخواد پی پی کنه صورتش از زور زدن قرمز میشه و ب خودش فشار ...

به قوام‌مدفوعش بستگی داره،اگه نرم و روونه که یبوست نیست ،اگه مدفوعش گلوله گلوله و سفت یا خشکه یبوسته

مجبور به تولید مثل نیستیم،یک فرق ما با حیوانات همینه   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792