2777
2789
عنوان

کمککککککک😭😭😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 748 بازدید | 146 پست
داخل عکس چیزی نمیبینم ولی اگه هاله کمرنگ کمرنگ هم ببینی شرمنده نمیخوام نگرانت کنم ولی مثبته  ...

اگه هاله کمرنگ میبینی دیگه جوشانده نخور تاثیرنداره برو ازمایش بده مثبت بود باید حتما دکتر بری

اگه هاله کمرنگ میبینی دیگه جوشانده نخور تاثیرنداره برو ازمایش بده مثبت بود باید حتما دکتر بری

دارم دق میکنم

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه هست حتی کمرنگشم پس دوباره فردا امتحان کن اگه دوباره اینطور شد  باید زودتر اقدام کنی اگه ب ...

برم بی بی چک بخرم بیام دوباره امتحان کنم

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
شوهرت خبر داره میدونم چه حالی داری  من که اون زمان دور ازجونت همش آرزوی مرگ میکردم چون اصلا آ ...

اره میدونه چی کار کنم 

تو رو قران چی کار کنم 

من بچه نمیخام

اگه بچه نباشه چی دوباره بابد برم کورتاژ

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
اره میدونه چی کار کنم  تو رو قران چی کار کنم  من بچه نمیخام اگه بچه نباشه چی دوباره باب ...

من که دکتر گفت چون زودفعمیدی و بچه نداری یه کاری کن مجبور نباشی کورتاژ کنی  دوروز طناب زدم و کوهنوردی خودم وبستم ب گرمی  بره اون روزها نیاد که همش سخت بود 

توکل برخدا  یه نذری کن بخیربگذره

من که دکتر گفت چون زودفعمیدی و بچه نداری یه کاری کن مجبور نباشی کورتاژ کنی  دوروز طناب زدم و کو ...

دارم دق میکنم

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
دوباره امتحان کردی

رفتم دوباره امتحان کردم هیچی نبود فقط منفی

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
اگه من جای تو باشم مطمئن باشم باردارنیستم بی بی هم منفی دوتا آمپول پروژسترون میزنم تا پریود شم

ببین ازمایش نرفتم 

ولی بی بی چکم منفی بود اخری 

بازم الان بزارم بی بی جک؟

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تو عقد

mahroo1234 | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز