2789
عنوان

مژه 😎

120 بازدید | 12 پست

سلام.دوست جونا کسی تاحالا از این مژه های دونه ایی گذاشته؟میدونیت هزینه ش چقدره؟چقدر دوام میاره؟درو نداره گذاشتنش؟؟

اگه جایی که ایستادین رو دوست ندارین جاتون رو عوض کنید.شما درخت نیستید☺

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره همه کار میشه کرد ولی ملایم رفتار کن باهاش . جای خوبم برو

چ قدر گرون گرفتن‌.کجایین شما؟کارش زیاده گذاشتنش؟

اگه جایی که ایستادین رو دوست ندارین جاتون رو عوض کنید.شما درخت نیستید☺
چ قدر گرون گرفتن‌.کجایین شما؟کارش زیاده گذاشتنش؟

کار خوب جنس خوب چسب خوب گرونه ارزون مطمئن باش الکیه 

تازه کلاسیکش ۱۰۰ تومنه ولوم ایناش که بیشتره

نه یه نیم ساعت یه ساعت با توجه به فرز بودن و حرفه ای بودن طرف داره

کار خوب جنس خوب چسب خوب گرونه ارزون مطمئن باش الکیه  تازه کلاسیکش ۱۰۰ تومنه ولوم ایناش که بیشت ...

اها.ممنون عزیزم😘

خوده مژه بسته ایی چقدره؟

اگه جایی که ایستادین رو دوست ندارین جاتون رو عوض کنید.شما درخت نیستید☺
عزیزم تاپیک بغلی گفتید که دمندش رازیانه برا سینه خوبه شما مصرف کردید 

اره عزیزم‌البته من چرا چیز دیگه ایی استفاده کردم .ولی تاثیر گذاشت رو اونم‌.خوشم نیومد و قطعش کردم‌کلا برای هورمونای زنانه خوبه.

اگه جایی که ایستادین رو دوست ندارین جاتون رو عوض کنید.شما درخت نیستید☺
شما چی استفاده کردید بدجنس نشو بگو دیگه😉

شنیدم برا لاغری خوبه.اندام هم خوشگل میکنه برا همون هورمونای زنانه ک گفتم‌.خوردم والا شوهرم‌ ک میگه خیلی بهتر از قبل شده اندامت‌.ولی دیگه نخوردم

اگه جایی که ایستادین رو دوست ندارین جاتون رو عوض کنید.شما درخت نیستید☺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 2 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز