2777
2789
عنوان

بی بی چکککککککک

1958 بازدید | 69 پست

من ای وی اف کردم 

۷ ساله انتظار کشیدم 

سه شنبه هفته قبل نصف امپول هاش سی جی زدم 

الان روز ۱۸ بعد از انتقالمه 

دکتر گفته روز ۲۱ از بده

بنظرتپن بی بی چک ب این پررنگی ممکنه اثر امپول باشه؟؟؟؟


۷ سال انتظار کشیدن برای مادر شدن از من یک زن قوی و صبور ساخته. خدایا نی نی هام رو سپردم به خودت😍🧿🧿

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بذار دو هفته بگذره. بله ممکنه.  الهی که باردار باشی عزیزم. شرایطتو درک میکنم.

اخه دکتر هم تاریخ ۴ شنبه همین هفته ازمایش نوشته دو هفته نمیشه از امپول 

۷ سال انتظار کشیدن برای مادر شدن از من یک زن قوی و صبور ساخته. خدایا نی نی هام رو سپردم به خودت😍🧿🧿

عزیزم آمپول hcg خودش هرمون بارداری داره بله ...با تست بی بی چک زیر 14 روز مثبت کاذب رو نشون میده ...

یکم صبور باش سه روز مونده ...

امیدوارم خبر خوش بدی 🌷

لایک نفرمایید دوستان به غیر از استارتر عزیز و کاربر محترمی که ریپلای کردم لااقل بفهمم پستم رو خوانده اید  عزیزان .زندگیِ فعلیِ من و شما در برابر زندگیِ بَعدی،بسیار کوتاه،بسیار فرعی وبسیار ریز و گذراست.همچون جرقه ای است که از آتش اجاقی بپرد و گم شود.برای آنکه در زندگیِ بَعدی تا ابد و برای همیشه در آسایش و شادی باشیم ، کافیست همین یک لحظه ی گذرای عمر این جرقه را خوب بمانیم...
اخه دکتر هم تاریخ ۴ شنبه همین هفته ازمایش نوشته دو هفته نمیشه از امپول 

اها شما نصف امپول زدی ...

پس چهار شنبه تست کن ...امیدوارم باردار باشی عزیزم 🌷😍

لایک نفرمایید دوستان به غیر از استارتر عزیز و کاربر محترمی که ریپلای کردم لااقل بفهمم پستم رو خوانده اید  عزیزان .زندگیِ فعلیِ من و شما در برابر زندگیِ بَعدی،بسیار کوتاه،بسیار فرعی وبسیار ریز و گذراست.همچون جرقه ای است که از آتش اجاقی بپرد و گم شود.برای آنکه در زندگیِ بَعدی تا ابد و برای همیشه در آسایش و شادی باشیم ، کافیست همین یک لحظه ی گذرای عمر این جرقه را خوب بمانیم...

عزیزم ب نظر من ک این حساااااابی مثبته(حتی با وجود اون نصفه آمپول)

دوست عزیز؛من دوازده ساله ک دعا می کنم ک خدا بهم ی بچه بده؛تا حالا قابل ندونسته؛شاید دلِ تو ب خدا نزدیکتر باشه میشه تو برام دعا کنی از این غم بیرون بیام و دلم شاد بشه؛اگه دعا کردی لایکم کن هم دعات کنم هم صلوات واست بفرستم.خدا خیر دو دنیا رو نصیبت کنه
عزیزم ب نظر من ک این حساااااابی مثبته(حتی با وجود اون نصفه آمپول)

چقد نیاز داشتم یکی اینو بگه😍😍😍😍 

۷ سال انتظار کشیدن برای مادر شدن از من یک زن قوی و صبور ساخته. خدایا نی نی هام رو سپردم به خودت😍🧿🧿
نمی‌فهمم بعد از انتقال جنین چرا هاش سی جی میدن که جواب کاذب نشون بده؟ مثل میکرو چرا فقط پروژسترون نم ...

هاش سی جی کمک میکنه به جنینای تو رحم واسه جایگزینی 

۷ سال انتظار کشیدن برای مادر شدن از من یک زن قوی و صبور ساخته. خدایا نی نی هام رو سپردم به خودت😍🧿🧿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز