2777
2789
عنوان

جرعت یا حقیقت؟؟؟؟؟😁

182 بازدید | 54 پست

حوصلم سررفته انتخاب کنید جرعت یا حقیقت.

اول از خودم بپرسید حقیقت انتخاب اولمه

یادش بخیر اولین بار که خندیدی دلم رفت گفتم زیباتر از این خنده نیست.یادش بخیر چقدر دعوا کردیم چقدر خندیدیم.چقدر مهربدن بودی چقدر بد شدی؟؟چقر اهمیت دادم بهت چقدر بی اهمیت شدم.چقدر گریه کردم چقدر خندیدی...ولی داستان اینطور نمیمونه قراره که باهم باشیم دوسم داشته باشی دیگه نزاری گریه کنم هوامو داشته باشی..خدایا بابت تمام اتفاقی خوبی که افتاده و قراره بیفته شکرت⭐یه صلوات برام میفرستی مهربون؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسمت چیه😁

غزل😂

یادش بخیر اولین بار که خندیدی دلم رفت گفتم زیباتر از این خنده نیست.یادش بخیر چقدر دعوا کردیم چقدر خندیدیم.چقدر مهربدن بودی چقدر بد شدی؟؟چقر اهمیت دادم بهت چقدر بی اهمیت شدم.چقدر گریه کردم چقدر خندیدی...ولی داستان اینطور نمیمونه قراره که باهم باشیم دوسم داشته باشی دیگه نزاری گریه کنم هوامو داشته باشی..خدایا بابت تمام اتفاقی خوبی که افتاده و قراره بیفته شکرت⭐یه صلوات برام میفرستی مهربون؟؟
حقیقت خودم..عاشق شدی؟

بله عزیزم.


یادش بخیر اولین بار که خندیدی دلم رفت گفتم زیباتر از این خنده نیست.یادش بخیر چقدر دعوا کردیم چقدر خندیدیم.چقدر مهربدن بودی چقدر بد شدی؟؟چقر اهمیت دادم بهت چقدر بی اهمیت شدم.چقدر گریه کردم چقدر خندیدی...ولی داستان اینطور نمیمونه قراره که باهم باشیم دوسم داشته باشی دیگه نزاری گریه کنم هوامو داشته باشی..خدایا بابت تمام اتفاقی خوبی که افتاده و قراره بیفته شکرت⭐یه صلوات برام میفرستی مهربون؟؟

به این سوال جواب بدین؟؟

اگه برمیگشتین به عقب چه کاریو انجام نمیدادین

یادش بخیر اولین بار که خندیدی دلم رفت گفتم زیباتر از این خنده نیست.یادش بخیر چقدر دعوا کردیم چقدر خندیدیم.چقدر مهربدن بودی چقدر بد شدی؟؟چقر اهمیت دادم بهت چقدر بی اهمیت شدم.چقدر گریه کردم چقدر خندیدی...ولی داستان اینطور نمیمونه قراره که باهم باشیم دوسم داشته باشی دیگه نزاری گریه کنم هوامو داشته باشی..خدایا بابت تمام اتفاقی خوبی که افتاده و قراره بیفته شکرت⭐یه صلوات برام میفرستی مهربون؟؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز