2777
2789
عنوان

فلافل

| مشاهده متن کامل بحث + 255 بازدید | 21 پست
نه بیرونیا بیشتر پف داره البته من بیکینگ پودر نزدم

عاقا توروخدا طرز تهیشو بگو

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فلافل فقط نخوده و سیر و بکینگ پودرو آب ولرم و نمک و فلفل والسلام

مث بیرونیا میشه؟

میگی طرز تهیشو؟

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       
مث بیرونیا میشه؟ میگی طرز تهیشو؟

عزیزم نخود دو روز خیس کن فقط آبش عوض کنیا. بعد با سیر دوبار چرخ کن. نمک و فلفل قرمز و بکینگ پودر بهش بزن و یه کم اب ولرم. تمام. نوش جان  

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792